Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 1580 ggr
knoxvilles
0

JIPPI

med ord går det inte beskriva hur lyckliga jag och mina barn är…Men Annette ringde i morses och i fällan fann vi vår FOUNDERS , och hem har vi med oss en mycket gosig kille och som behöver massor med kärlek , mat m,m ett bad skulle inte skada :) men nu är det bara gos som gäller , och Founders  håller med :) efter 4 veckor kan vi nu koppla av och njuta av att founders är hemma!!

Min dotter  Jenny sa detta är min bästa  födelsedag , Hon fyller 10 år i dag så är ska firas med extra tårta

kerstin2181
0

Oh, vad underbart, en stor lättnad förstår jag, kramar i massor

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

Vad glad jag blir för er skull, det måste verkligen vara skönt att ha honom hemma igen.

Mylingens
0

Helt underbart!!! Måste kännas helt fantastiskt att få hem honom igen, jag är jätteglad för er skull! Sköt nu om honom och dej själv… Kram Kaisa

Losvan
0

GRATTISGladGlad Har tänkt på er  - härligt.

Draken_old
0

Åh det var riktigt härligt att få höra!
Du kan behöva lite posetiva saker efter allt tungt.
Bamsekramar
/Kattis

LaSadie
0

Vad härligt att han är tillbaka!!

Fairyhearts
0

Super duper! Så härligt med ett lyckligt avslut. Skrattande

/Marie

preya
0

Helt underbart att han äntligen har kommit hem så kan bara säga Grattis

knoxvilles
0

Det finns så mycket jag skulle vilja säga, Men saknar ord , han har lite små sår men inget allvarligt, lika så att han har gått ner i vikt men ingen större fara, Det märks tydligt att han har saknat oss , han vill vara så nära som möjligt och få kärlek :) det är underbart att han är hemma igen , dom andra katterna är snälla , å Founders bry sig inte alls om dom utan det är bra oss han bry sig om/Tusen tack för era stöd /Eva

Kattilaforsens
0

Åååh vad skönt att höra att det blev ett lyckligt slut. Stort grattis till att Founders kommit hem igen och till din dotter på hennes födelsedag. /Tina

Mezzo
0

sedär… efter regn kommer solsken!!!! :)))
Stora KRAMAR :)

Mezzo
0

sedär… efter regn kommer solsken!!!! :)))
Stora KRAMAR :)

Labolina_73
0

UNDERBART Eva…… Jag önskar dej all lycka nu med allt… :-)

kram Linda

iotdis
0

Underbart att det slutade lyckligt och ni fick hem er kille Skrattande.Usch det är min mardröm att katterna smiter ut.Ett stort GRATTIS /Gunilla

Mizzi
0

HÄRLIGT !!!!  Gud va glad jag är för er skull Skrattande och själv också så klart.

Men jag vet ju hur jobbigt ni har haft det när han varit borta, ge en kram till busen från mig och hälsa att han får inte göra om det för då kommer "mormor" ner och tar han i örat FlörtRäcka ut tungan

Ge en äxtra kram till Jenny också och önska grattis på födelsedagen från mig.

STOR KRAM   // Marita

Runsviks
0

Underbart att höra. Vilken lättnad och glädje för er. Kramis från norrland

Katarinaj
0

Jag var just inne i går och hittade tråden där det stod att han varit synlig i ett stall. Har tänkt mycket på er. Känns ju som en liten föraning till mig att han skulle komma tillrätta nu. Jag gläds verkligen med er. Ge honom en stor kram i från mig.

Katarina

mymlanbus
0

Hurra va underbart! :)

Bengan-A
0

Skönt att han är tillbaks igen.

Mvh Bengan

[michaelalundgren]
0

Härligt :)

Skönt att han är hemma igen!

maximus
0

Så Skönt att han kommit hem igen

och hälsa till din dotter  Grattis på 10 årsdagen

många kramisar från Annette  S*StjärnSkogen's

Fitnesscats
0

Vad underbart det må kännas för er nu, stort grattis att ni äntligen fick hem eran älskade Founders. All lycka i framtiden.

*Kram Eva-Helen*

knoxvilles
0

Tack alla

vi är så glada att han founders hemma igen, Jag har fått tagit fästningar på han och han är lite svullen över nosen , det kan ju vara så att han har blivit biten av insekter , han äter o dricker är väldigt social men det var han innan också fast lite extra är han ju .. han vill inte vara själv utan är med oss hela tiden..Nu ligger han rak lång i sängen o bara njuter han pratar med sin hesa röst som han alltid har gjort Skrattande å luktar häst gör han hihi men vad gör det han mår som en kung

Shalina
0

Underbart Eva. Jag visste att du skulle få hem honom till sistGladGlad Vilken lycka det måste ha varit när du såg honom i fällan. Stort grattis!! till att det lyckades. Kram Siv

Vildfagre
0

Jag är jätteglad för eran skull, för Founder´s skull och jag skickar nospuss till honom, kram till dej och ett stort grattis till Jenny. Laila.

ingann
0

JÄTTEGRATTIS!

Både till att ha fått hem Founders och till dottern på sin födelsedag!

Detta är utan tvekan det bästa jag hört på länge;) Vi har varit så oroliga för honom.

Ge han massa pussar från mamma Razzel och från oss andra oxå för den delen:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Pimme]
0

ååå jaa va braSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande å hurra för fölsedaxbarnet

Sissi
0

Gud vad skönt att han äntligen är hemma igen och hälsa Linda och gratta henne på hennes födelsedag!!!

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

CaraMia
0

Så härligt för er att katten fångats in. Ni måste ha varit utom er av oro. Hälsningar Maria

Bina
0

Härligt att höra att han kommit hemGlad

Hoppas han lärt sig att "Borta bra men hemma bäst" Glad

Hälsningar Zabina

knoxvilles
0

Tack snälla , det är fanastikt härligt att han founders hemma igen, det går inte beskriva känslan när jag såg att det var han i kattfällan, Innan vi kom fram så kändes allt overkligt att var han, Men när jag såg honom så lätta en stor sten i från mitt hjärta, Skilnaden ang founders är att han gärna bitts, det har han inte gjort förut , Han biter inte mej men mina barn biter han gärna efter en stund när dom har gosat..Jag vet ju inte om det är nån som kan ha varit elak i mot honom ute, Men det går säkert över med tiden/ Alla nospussar är utdelade och vi har firat dagen med tårta Skrattande

ariel
0

Stort Grattis till dottern&att eran kille är hemma.

Önskar all lycka till er!

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

SpinEngine
0

Jag sällar mig till gratulanterna - vilken härlig känsla att få tillbaka sin älskade katt ! "Man saknar inte kon förrän båset är tomt" heter det ju. Själv har jag upplevt det när min Intarsi rymde då vi var på utställning i Norge. Dottern fick tag i henne efter några timmer i de yttersta svanshåren. Vilken tur att det inte var pälsfällningstid tänkte jag då liksom nu!

Jag hoppas Ni får många gosdagar framöver tillsammans GladKyss

Wirre
0

Så skönt att han äntligen kommit tillrätta! Vet hur det känns med en katt "på rymmen", har nämligen en som är detGråter.

Hoppas han snart återhämtar sig från sin lilla strapats och får tillbaka hullet.

Önskar er all lycka!!!

Sagolika
0

Grattis till dottern och grattis till att han kommit tillbaka. Det var riktigt goda nyheter :)

Hawknestgrove
0

Jätegrattis! Såskönt att det gick bra. Krama kissen från mig! Du ska vara glad, att kissen klarat sig så bra. det finns nämligen lo i trakterna!Meddela nu också Nore, så han vet!

Gunilla.H

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

LynxLairs
0

Äntligen! JÄTTE GrattisKyss

blondifire
0

GRATTIS!! gud vad skönt för er och kissen medGlad

S*Winsnes Wilda

knoxvilles
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog lite bilder efter han kom hem, Ja som alla vet så har han lite sår å är svullen över nosen, Ber om ursäkt att sängen är lite obäddad :) men här kommer founders tillsammans med Alexandra o lill husse Tor Skrattande

knoxvilles
0

det är gos o kärlek till 100%

knoxvilles
0

Bäst köp (Kattfällan) 11 kg trä låda drog vi dit på cyckel ja o mina barn , eftersom matte saknar körkort hade jag inte val, men nytta gjorde den till slut

#36 Stort tack för all hjälp, Jag hörde för några veckor sen att det fanns Lodjur och vilken tur o lycka vi har att Founders klara sig så bra , Ska jag ringa Nore och tacka personligt för att han hjälpt till att titta efter Founders

knoxvilles
0

#34 Hoppas din kisse kommer hem snart, styrkekramar i från mej /Eva

MissMikkus
0

Så skönt att killen äntligen är hemma igen.

ingann
0

#40 så fin han är trots att han är lite luggsliten;) förstår att barnen vill gosa massor nu Kyss

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Rhapsody
0

Åh det lyser av kärlek i bilderna på Founders och barnen! Väldigt mycket grattis till födelsedagsbarnet och stora kramar till er allihopa. Efter regn kommer solsken, hoppas det blir massor av solsken för dig framöver!

Stora kramar

Lena

maaro
0

ÅÅÅ vad härligt att han nu är hemma!

Mvh Malin

Kronängens
0

Det här var härlig läsning! Grattis, eller vad man säger, till att han äntligen har kommit hem igen!

knoxvilles
0

Tack #47

Founders mår toppen efter sitt äventyr, han sov i min säng hela natten Skrattande

Zios
0

Jag är glad för att allt ordande upp sig för både för dig och din älskade katt Skrattande

kerstin2181
0

Eva, jag tror inte Founders bits för att han vill vara elak, många katter bits tyvärr när man gosar med dom, och en del ganska hårt, jag har träffat på många kissar med detta beteende, jag har 2 hemma som gör så, dom blir övergosig, och biter tag, men inte hårt

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Rhapsody
0

Jag har också en kisse som ger kärleksbett när han gosar så mycket så han vill krypa ur skinnet. Ta det som kärleksförklaringar om kroppsspråket inte säger att han är arg.

/Lena

knoxvilles
0

det är någ så att han vet inte vart han ska ta vägen , utan vill ha massor med gos , det är kärleks bett han ger oss/Eva

Ebbhab
0

Äntligen hemma?!!! Vilken lycka för er!!! Och på dotterns födelsedag till och med-DUBBELGRATTIS!!!!!  /EvaSkrattande

knoxvilles
0

#53 tusen tack /Eva