Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 752 ggr
maximus
0

Utställningsdags

hejsan

är det någon som ska på CitCatClub's utställning i helgen?

/Annette

Fitnesscats
0

Hej Anette!

Vi kommer på CCC båda dagarna ställer vi våra fyra norska skogkatter. Vi kommer med följande katter :

CH S*Englalflickornas Tutankhamun, NFO n 03 gr 2 klass 7 

S*Englalflickornas Sebek, NFO n 09 22 gr 4 klass 9

Amazon av Edelman(N), NFO fs 22, gr 7 klass 9

S*Westhkiowa`s Dr. Izzie Stevens,NFO n 09 gr 2 klass 12.

Jag önskar dig och alla andra all lycka till helgen.

Mvh Eva-Helen S*Fitnesscats

Sissi
0

Jajjamensann. jag kommer dit på lördag med brorsorna Japp & Dumle.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

skogisen
0

Jepp! vi kommer med Hambo & Soul på lördagen.

Margona
0

Jag kommer med S*Frostvikens Amadeus båda dagarna. Han är i klass 9 men vilken grupp är fortfarande osäkert. Men det blir i gr 5 eller 7. Jag måste be om en ny färgbedömning innan bedömningen då jag tycker han nu ser ut att vara silver igen.

AsKetts
0

Vi kommer också med lilla "pärlan" på lördagen och utan katter på söndagen, suck. Gäller att planera illa Skrattande

Frostvikarna
0

och vi kommer på sönadagen! Det ska bli så spännande att få börja om från början, vi , eller jag har ju med oss två kattungar denna gång!!!

Kattilaforsens
0

…och jag kommer troligen en sväng utan katter på lördagen och med två katter på söndagen. Är det någon som vet om det är fri burplacering?

maximus
0

Vad kul att få träffas igen har inte varit på utställning sen tidigt i våras ,utan det har varit hästtävling istället ,jag har anmält båda dgr men vet ej om vi kan komma båda dgr för ev ska vi tävla med hästen en av dgr

men vi ses nån av dgr iallafall

/Annette

maximus
0

putt

SpinEngine
0

…jag kommer på söndagen med 2 ungdjur.

/Gunilla

Labolina_73
0

Japp,, båda dagarna..

/Linda

Sissi
0

Jag undrar också om det är någon som vet om det är fri burplacering eller ej?

Margona
0

Jag försökte kolla men kan inte hiita någon information om det är fri burplacering eller inte. Jag vaknade nu på morgonen och är förkyld, hoppas jag inte blir sämre så jag inte kan åka ditLedsen

Sissi
0

#13 Håll dig från solen och proppa i dig en massa vitaminer samt sooov en massa så kanske du klarar dig.

Kram Sissi

Margona
0

Jag kan ju alltid hoppas, men klart jag ska försöka komma. Jag får helt enkelt ta med mig massor av Alvedon. Sova ska jag göra mycket idag, är trött från igår kväll ocksåGlad Men jag måste fixa med min katts päls idag också.

Labolina_73
0

Jag tror inte att det är fri placering,, inte om jag förstått det rätt iaf nä'r jag pratat med catharina på CCC

//L

maximus
0

Hejsan kommer inte i morgon ,men på Söndag

så lycka till alla i morgon

Kram Annette

MissMikkus
0

Lycka till ala som ska på utställning i helgen