Månadens katt-Augusti bidrag
Denna månad får ni ursäkta mig att bidragstråden kommer så sent. Som många kanske sett så har min Ozone varit på rymmen, så all min tid och alla mina tankar har varit hos henne. Men nu är hon hemma, och jag tänkte att jag skulle lägga ut en tråd för bidrag för Augusti månads katt. Denna gång vill jag se silverkatter i alla varianter, det ska vara Norsk skogkatt (smoke, silver med eller utan vitt, honor, hanar) Ett bidrag per medlem gäller och tråden låses den 25:e Juli.
Mvh/Jessica, Sajtvärd
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Mitt bidrag är S* Pax Romas Jupiter, es 0922
Nog förstår alla att du haft fullt upp med att försöka hitta igen Ozone, så skönt att hon är hemma igen!

S*icewoods ozetta fs0922 ägare carina larsson

Da får det bli (N) Fiskerjentas Sjifer jeg bidrar med denne måneden

Här kommer mitt bidrag S*Drakborgens Ralf Väderhatt ns 09 24

S*Ixa´s Dieselotte NFO ns

'Mitt' bidrag är fotat av Kerstin, S*Just Catnap's och föreställer S*Nenya's Mister Freeze på fjällstur. =)

Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Här kommer en bild på (N) Vengedalen's Adea Electra fs 0922. Det är inte vi som har tagit bilden utan uppfödaren ( Jörgen ) själv. Vi bara tycker att hon är så vacker. Förstås är vi lite partiska, hon är dotter till våran Garion

Mitt bidrag blir S*Tigerögas Nyponros, NFO fs. Som så många andra forumkatter lyckades hon smita ut. Hennes öde slutade dock inte lyckligt utan efter ett dygn hittades hon död, överkörd av en bil. 
Mina tankar går till alla katter som är på rymmen just nu. Jag hoppas verkligen att de kommer hem helskinnade!!
Bara en dag kvar nu för att lägga in bidrag!
/Jessica, Sajtvärd

Här har vi Vildfagre´s Thora Silverhuva ns 09 24, 4 månader 
Dags för röstning!
Mvh/Jessica, Sajtvärd
Mvh Bengan

/Annette

t