Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 357 ggr
Frostvikarna
0

Får jag presentera...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vår nya familjemedlem som har varit här och hälsat på idag för att se hur det fungerade med fyra katter! Och eftersom allting gick bra så kommer Lina, en tvåårig schnauzer att flytta hem till oss på fredag. Nu börjar familjen här hemma bli fulländad!

Hälsningar Gisela. S*Frostvikens

skogisen
0

VA KUL GRATTIS!!

Vilken sötiiis-kul att det funkar så bra.

jag vill också ha hund-för jag vet att det funkar jättebra med katterna, fast mera jobb,och eftersom jag är så morgontrött, blev det bara NEJ från Petter Skrattande, för det är hans som måste gå ut alla tidiga mornar.

ha en fortsatt trevlig semester

Kram /Yvonne

Mezzo
0

Åhhhh vilken töööötis!

Frostvikarna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1-2

Tack!!!!! Ja, vi är så glada, vi har ju planerat att skaffa hund i två år och nu äntligen är familjlyckan total!!

Margona
0

Grattis Gisela! Hon ser så fin och söt ut, förstår ni är glada. Hade jag själv haft tid med en hund hade jag inte tvekat en sekund.

Kram

Frostvikarna
0

#4 Tack Margona, vi ses på söndag!!

Keso
0

Grattis Gisela! Vad kul med en hund i kattflocken, men… jag tycker nog att du kunde gjort en bytesaffär med mig, valp-kattungeSkrattande Skämt å sido, Lina ser ut att vara en trevlig tjej och vad skönt med en hund som redan är rumsren och fått lite hyfsGlad

Frostvikarna
0

#6 haha, att jag inte tänkte på det!Flört Cutty Sark vill ju ha en ny matteFlört

Juliette-
0

Vad roligt Grattis.. Ja vad är ett hem utan hund?

maximus
0

grattis till er nya familje medlem ,hon ser så pigg och allert ut

lycka till /Annette