Stolt "farmor" !
Det är en alldeles särklild känsla när man är "farmor" och får se kattungarna efter grabben som traskar här hemma växa och bli så fina!
S*Florinella's Gryd Hjertensfryd
En tjeja till…
S*Florinella's Galeja Akvileja

Dom är så fina :) Och det ska bli så spännande att följa dina bebisar!
De är grymt fina!!!
Såg att han blivit pappa även hemma hos dig, Grattis!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Håller helt med… de är underbara. Grattis till de små 

Tack så hjärtligt, det ska bli så roligt att se Tuvas småttingar om ett par veckor, kanske är de lika fina då :-)

Shit vilka fina bebbar som jag såg på din hemsida oxå.. :-)
alla är bedårande,,
//Linda
Ja grattis farmor, självklart ska du känna dig stolt, jag är en lika stolt mormor
. Grattis till din vackra kull också, nu har jag fått en till kull att längta efter veckokort på, ser några kanonhakor där bl annat…och mönster 
Lycka till med småttingarna / Anita
Hon är underbart vacker lilla S*Florinella's Gryd Hjertensfryd. Här är en dagsfärsk bild på underverket.

Åsså min favorit, S*Florinella's alax Silverax.
Observera att det är MIN famn han ligger i!!!

Kan också tillägga att allesammans älskade att ligga på rygg och få magen klappad, helt underbara!!!

#10 Hmmmmmmmmmm kommer det att bli tillökning i familjen? 

Kram Martina
Ja, dem kan ni vara stolta över Lollo och Angelica. Så fina så och riktiga gostroll, som bara ville ligga på rygg i knät och bli kliade på magen. 
#11 Nää, inga fler hanar till Granitvägen!!!

Dom är kalasfina hela kullen!!! Jättegrattis Angelica till Tuvas småttingar!! Ska bli spännande att även få följa den kullen…
Grattiskramar
Bittan
Här kommer två bilder på snygge Greve Orkide, ns 09.
Tack snälla Lollo för att vi fick komma upp och våldgästa dig och dina underbara kissebebisar och STORT GRATTIS till er bägge två (Angelica & Lollo) till en super fin kull!