Evita av Edelmann har flyttat
Hej
Igår kom den nya ägaren av Evita och hämtade hon hem till Stavanger. Hon ska på utställningar i framtiden och få sina egna barn med tiden.
Olav tyckte hon var ännu mer vacker i värkligheten så han var mycket nöjd då han så hon.
Dom kom hem i natt ( åkte 50 mil ifrån oss ) och mötet med det nya hemmet har gått mycket bra 
Dom har hemsida: www.jatobas.com
Nu är det så tyst här hemma. Mina egna katter körde jag till våran kattvakt igår då vi åker till Bulgarien imorgon och blir borta 1 vecka.
Det är så konstigt att vi inte har èn enda katt här hemma. hihi.
Jag tittar rundt mig hela tiden när jag går i huset och passar som vanlig på när jag går ut av dörren osv…hehe. Det ligger en automatick på sånt när man är så van med katter runt sig…hihi.
Här kommer lite bilder av Evita före hon flyttade i går

Men ååå Pia så fin hon är.. :-) måste kännas både bra och tomt nu efter alla bebbar.. :-)
kram Linda
Evita och vår hona S*Westhkiowa`s Dr.Izzie Stevens är nästan tvillingar*hihi*, spännande nu när vi kommer till Norge på utställningen i Tönsberg i September då får vi se henne IRL, men Izzie kommer att gå i klass 11 då, så dom kommer inte gå emot varandra, kanske tur det*hihi*. Izzie är 5 månader på Lördag och väger 2,6 kg..
Ha en underbar solsemester Pia.
*Kramar i massor*
Ps. Lägger in en bild på Izzie så får ni se likheten mellan hon och Evita*ler*..

Kanske skall skapa en tråd om svart vita katter med bläsar=)) Har en husis hane med fin bläs=) Era dockor e ljuvliga båda två o önskar dem all lycka o er med=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Hon är så fin lilla Evita, roligt att hon kom till uppfödare precis som du önskade.
Kram