Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 982 ggr
Mulan
0

Killar, killar och åter killar..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan inte motstå att lägga ut en kattungetråd..

En hel kull med killar, o hela sju stycken.. Gissa om det pips om det mesta..? Flört

Här kommer lite bilder på killarna… Först ut är S*Vildhjärtas Jimmy Eat World och vår dotter Wilma..

Mvh Malin på S*Vildhjärtas

Mulan
0

CuteIs WhatWe AimFor

Mulan
0

Fall Out Boy..

Mulan
0

Relient K

Mulan
0

Panic At The Disco

Mulan
0

Cobra Starship

Mezzo
0

Hihihi vilken mage på Jimmy Eat World.. (borde ju va.. Eats the World.. ) *fniss* ..
Grattis till sjulingarna!=) Jättefina!

Mulan
0

Å sist o minst Jeffree Star..

4 veckor gamla är grabbarna på bilderna..

mvh Malin

rockringen
0

GRABBIGT VÄRRE :) Cobran var ju hur go som helst!!! Bilden på Jimmy och Wilma var också kalas

Barbro

Mulan
0

#6 Tack, jodå, han är en stadig bit.. Oskyldig Trots att de är sju stycken lyckas mamma Dompan ge dem grädde från tuttarna, plus att de äter själva sedan en vecka tillbaka. Om inte matte raskar på med nötfärs o välling på morgonen så bryter nästan hysterin ut med ILLVRÅL från 7 småkillar som klättrar på benen på mig.. Typiskt killar.. Cool

Mulan
0

#8 Ja, man tror nästan inte det är sant… Sju stycken.. Killar.. Men de är ljuvliga.. Dock har vår kamera pajjat efter sonens omilda behandling, så vi har lånekamera som tar eeeeeeeeevigheter att ställa in.. Ledsen Men Jimmy är liksom en del andra av våra kullars bebbar lite "Kalle Bakom", så han agerar inte så snabbt.. Skrattande Alltså lättast att fota.. Skrattande

SillyZones
0

Ah, vilket härligt gäng med härliga namn. Gud, så avis jag blir!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Draken_old
0

Dom är verkligen jätte fina!
Och den här lilla blir bara mer och mer bedårande!!
Med "djävuls" öron å allt Kyss

Merlyn
0

Malin, vilka ljuvliga gossar, mmmm Starship Kyss

Ha en trevlig helg, kram Merlyn

Mylingens
0

Vilket gäng! Läckra! Grattis till hela pojkskaran! //Kaisa

Sissi
0

Vilken underbar bild på Jimmy och Wilma!!!

Ett härligt grabbgäng!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

maximus
0

vilka sötnosar Glad och coola namn, ta vara på varenda sekund ,tiden går så J…la fort

/Annette

AsKetts
0

Ja då vet ni ju vad ni ska roa er med i sommar GladSkrattande

Runsviks
0

Helt underbart pojkgäng… har varit in på din hemsida och bara njutit av gänget. Ha en härlig sommar tillsammans med grabbarna.

Mulan
0

#13-#17 Tack! Vi har sommaren ockuperad, tur man har snälla barn som finner sig i att vi har kattungar i sommar igen.. Det blir liksom inga som helst utfärder mer än över dagen då.. Alla grabbarna är så oerhört sociala och redan "med" på det mesta, men så är vi också bortskämda med de tidigare Dompan-barnas temperament! Svårast just nu är att välja vem som ska stanna… Alla är så fina men på olika sätt, trots att de känns hyfsat jämna ändå! Tack för komplimangerna, de värmer!

mvh Malin

Dalwhinnies
0

Så många fina killar!!Kyss

virvlas
0

#1 Snygga hakor! (..var det första jag tänkte, jag behöver vård!) ;)

Jättefina killar! Jag kan se tydliga likheter mellan vissa ur våra kullar. Kul! ..och spännande!

Ta hand om er och uppdatera oss emellanåt. :)

Kram Jessica och halvsyskonen

Mulan
0

Kan inte låta bli att bildbomba lite.. FlörtOskyldig

Cobra Starship…

Mulan
0

Jeffree Star… (5 veckor är barna nu..)

Mulan
0

Panic At The Disco..

Mulan
0

Jimmy Eat World..

Mulan
0

Fall Out Boy…

Mulan
0

CuteIs WhatWe AimFor…

Mulan
0

Å sist Relient K…

Zarkeshas
0

Jag förstår ju att det finns en viss pojke med mkt vitt som just nu leder ligan ;) men får jag själv välja så är tjockisen Jimmy och Cute favoriterna för tillfället.

Mulan
0

#29 Ja, fast familjen är djupt oense… Flört Min favvis är o förblir Cutie, husse pendlar mellan Jimmy & Cobran, och kidsen gillar alla olika… Tur att man har sista ordet.. OskyldigCool

Keso
0

#26 härlig bild på söt bebis!

LittleL
0

Åh, sicken kille han är, Cutiesen Kyss*komsi, komsi*

/Sylvia

maximus
0

dina killar är fina hela högen ,men jag förstår att du gillar Cutie,samma här men Cobra är också vass

lycka till med valet Flört

kram Annette

Mulan
0

Favorit i repris.. CuteIsWhat WeAimFor, NFO n 03 22.

Några av grabbarna ställde upp på fotosession idag, de kommer i en bildbomb… GeneradOskyldig

Mulan
0

Cobra Starship NFO n 01

Mulan
0

Panic At The Disco

Mulan
0

Relient K..

Blankan
0

Uj, uj, uj…….Cute och Panic du Malin…sicken ena gobitar!!!

*Mumsich*

Draken_old
0

Cutie är jättesnygg!
Men jag älskar Cobrans supervackra ögon KyssKyss
/Kattis

maximus
0

ja, tycker fortfarande att nr 1 är Cutie och god 2:a är Cobra

och du skulle ha en kvar SkrattandeLYCKA TILL !

kram Annette

Mulan
0

#38-40 Tack, de är så fina!! Jag & mannen brukar gå ner o servera kvällsmålet runt 23-23.30 och inte sällan sitter vi kvar hos småkillarna en stund.. Tills ngn av oss tittar på klockan o inser att 2 timmar har gått!! Jag har haft flera helt underbara kullar med världens mysigaste ungar, men jag tror dessa 7 grabbar tar priset! De är helt UNDERBARA! Klänger på oss, klättrar, spinner, somnar i famnen på oss.. Ljuvliga!! Ikväll sa t o m mannen att han tyckte vi kunde behålla alla! Så vi får väl se hur den här historien slutar..

BlueBlond
0

Grattis till en fin kull Malin. Min favorit är Jimmy Kyss ser ut att bli en riktigt fin pöjk Skrattande

Mulan
0

#42 Ja, Jimmy är en kopia av sin halvbror Bazooka från Dompans första kull, så han kommer säkerligen att bli en stilig kille.

Tack för grattis, kullen är faktiskt underbar! Kyss Jag är MYCKET nöjd med Dompan & Xekes kombination, men eftersom jag har fått hennes två tidigare pojkvänner som gett finfina kullar med henne innan, sammanslaget i en o samma hane den här gången så hade jag höga förväntningar. Generad Cool Dem uppfyllde kullen med råge, jag är jätteglad för det, särskilt eftersom det blir Dompans sista kull och hon inte har mkt efter sig i avelsbasen. Det svåraste blir bara att skiljas från dem, jag har ångest redan..

mvh Malin

SillyZones
0

Men jöjje mig, vilka vackra killar! *döööööööör*

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Runsviks
0

Malin, vilket härligt gäng… KyssKyssKyssjag är ganska avis på Jane och Bert som snart kommer ner till er och hälsar på… å jag längtar efter våra små (Xeke är far till dem) och hoppas de blir lika vackra som dina troll. Grattis Malin och jag förstår om ni vill behålla någon. Jag skulle jubla om någon av Xekes och Telias kattungar blev kvar hos ossOskyldig helst en haneSkrattande. Det säger jag tyst så ingen i familjen hör det.Hemlis

Mylingens
0

Dom är helt underbara Malin! Mina favoriter är Jimmy och Cobra, dom kniper lite extra om hjärtat när jag ser bilderna. Men jag förstår att det är ett svårt val, lycka till! //Kaisa

LittleL
0

Cutie är HELT UNDERBART LJUVLIG!!!! *VILL HAAAAA*

/Sylvia

Lindbygarden
0

Vilka otroligt vackra små killarKyss

Va kul att också hitta ngn på samma breddgrader som en själv då jag tycker att alla finns så lång borta- bor på öland själv:o)

Mulan
0

#44-48 Tack! Håller just på att uppdatera hemsidan med bilder, nu är de inte lätta att få på bild.. Antingen urtrötta eller superpigga, var är mellantinget? På eller av liksom.. Men helt fantastiska killar!

#45 Jag håller tummarna för Telias bebbar, de kommer säkert att bli kanonfina o goa!

Mvh Malin