Söker katt
Hej jag undrar om ni vet någon som har kattungar
med färgen fs 09 är väldigt intresserad av just DEN färgen
men hittar bara EN enda på skogkattslingan, så därför ber jag er om
hjälp.

Jag tror det finns en jättefin hos Virvlas, hon är verkligen bedårande. Kolla på hemsidan www.virvlas.se

Min hane skall paras med en fs09 hona när hon blivit testad mot hcm. Det kan ju bli nån i den kullen, kommer säkert att visa upp dem här på forumet. Själv fick min fs09 hona bara en n0922 hona denna gången. Lycka till i ditt letande=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

min hona som nu kanske ialla fall mot förmofan är dräktig kommer få
a hanar och a skp honor,as eller as skp med eller utan vitt
men det kanske just är fs du söker? du vill ha och nu oxp kanske?
//Linda

#3 Bara en liten rättelse..
Det heter g eller gs när man pratar om blåsköldpaddor med eller utan silver/smoke, inte a skp… 
mvh Malin
Gå in och kolla på Norges forum…
http://skogkattforum.diskusjonsforum.no/
har inte letat för dig men där finns ju oxå bebisar..
S*Winsnes Wilda
Håller med Margona, kika på S*Vivlas hemsida hon har en bedårande liten padda till salu.
S*Virvlas LADY LAVA, female, NFO fs 09
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#4 hahah jaa jag tyckte väl att det var fel,, hahah tack.. :-) annars blir det ju liksom bara blå.. ;-)
Jag var lite trött igår när jag skrev tror jag,,
KramL

Jag har varit inne och tittat på S*Virvlas Lady Lava och hon är verkligen bedårande. Fast jag hade nog tänkt mig en som var lite mindre som typ kan flytta hit när mina har flyttat ut… skulle kanske tänka mig en gs09 men helst en svartsilversköldpadda med vitt. Besvärlig jag känner mig *flåt*
Tack Camilla jag ska kika där, och alla ni andra
TACK så jätte mycket för att ni hjälper mig *big smile*

Tack för vänliga ord om min lilla Lava! 
..fast hon har nu äntligen hittat sitt hem. *lycka*
Jag tycker att jag har sett fs kattungar, men jag kan banne mig inte minnas var. Hittar jag dem igen ska jag genast informera dig!
#9 Vad skoj, då är det bara de två finaste kvar då.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Vi har en fs kattunge med vitt men har inte hunnit med att lägga ut dem här eller på Skogkattslingan. Det är på gång men titta gärna in på hemsidan så länge, www.tigerkakans.se. S*Tigerkakan's Estrella heter hon. Vill du se mer bilder på henne så hör av dig så skickar jag.
/Linnea
Jag har en kull som blir 1 vecka idag, där finns en söt flicka som i dagsläget ser ut att vara f 09, men hon är lite misstänkt så hon kan mkt väl visa sig vara fs 09. Har precis lagt ut nya bilder på dem… välkomen in o kika!
/ Sophia
Lone, sofias padda(lynxeyes) MÅSTE du köpa,hon är bedårande!!
S*Winsnes Wilda

#11 Det är ju Billies systerdotter som har fått såå fina bebbar :)
#12 Ja, hon är verkligen fin, håller tummarna för att hon är fs09
Camilla, jag håller med dig, och det är inte helt omöjligt att det blir såå, om ägaren går med på det så klart :)
gör hon säkert,en sån bra matte som du är
S*Winsnes Wilda