Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 783 ggr
kerstin2181
0

Hjälper era katter .........

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

He he, snacka om diskhjälp eller?

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

kerstin2181
0

Han är verkligen mattes pojk, gud vad jag älskar denna grabbKyss

Margona
0

Han är så fin Dogge och jag har ju träffat honom och han är verkligen mysig och så snällKyss

Margona
0

Amadeus brukar hjälpa mig när jag ska damsuga, den gillar han konstigt nog att leka med trots att han sällan leker annars. Jag har tyvärr ingen bild på det.

Labolina_73
0

Hahahaha japp… kanske inte just med disken,, men dom är mycket hjälpsamma,,,

Jaaa Dogge är superduperfin,, och farlig,,,, *asg* lillgubben.. :-)

Kram

EddaM
0

Nja…Leo skall bara dricka vatten ur kranen=)) Och de andra ligger bara som divor o ser på matte när det blir rent=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Christina-S
0

Oh ja, här bor två hjälpsamma katter - allt skall de hjälpa till med. Städning, blomvattning, disk. tvätt … Att hjälpa till när sängarna skall bäddas är nog det allra roligaste och de blir ju bara sååå trötta efteråt!

Idag hade jag hjälp när jag målade och inredde ett tittskåp Skrattande. Det var allt bra nära att det blev guldfärgade gullkatter Kyss

/Christina

Sol-Mone
0

Hjälpsam, javisst. Zizze är väldigt hjälpsam när det ska tas bort katthår från kläderna med klädborsten.

Fairyhearts
0

Ha ha så söt han är Dogge! 
Jag har en hona som alltid ska följa med mig krign benen när jag vattnar blommorna Hjälpsam vet jag inte, men jag slipper gå ensam *fniss* och så spinner hon högt hela tiden….
/Marie

kerstin2181
0

He he, vilka goa katter vi har, Dogge är en jäkel på att bädda sängar med, hm, kanske tvärtom menar jagSkrattande