Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 942 ggr
Sissi
0

Vad tycks?

Håller på med en ny hemsida åt Anki och Helena som har S*Järvaskogen's och är nu nästan helt klar med den.

Det är bara sidan om de själva och sidorna om deras hundar och hästar som inte är klara än.

Jag känner mig faktiskt ganska nöjd med resultatet och tänkte höra lite vad ni andra tycker.

Adressen/domänen är tillfällig!

http://www.sf-webdesign.se/jarvaskogens/

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

[michaelalundgren]
0

Som vanligt superfint Sissi!

Sissi
0

Tackelitack Michis!

Margona
0

Jag tycker sidan ser super ut, vad duktig du är!

Fitnesscats
0

Jag kan bara säga det samma super fin hemsida. Bra jobbatGlad

Kattilaforsens
0

Sidan är jättefin och loggan är super! Anki & Helena i ett nötskal! Skrattande

kerstin2181
0

Mycket snyggt gjortSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

anakin
0

Jaaaa!

Gud så snyggt du gjort Sissi. Vi är så himla tacksamma och stolta över detta ska du veta.KyssKyssKyss

Appropå oss i ett nötskal=))) Vi har kommit på vår egen grej till kattutställningar i framtiden, Då vi ju heter S*Järvaskogen's tyckte vi att det kan väl vara tjusigt med just lite "järvaskog" så medans jag väntade på syrran i lördags morse passade jag på att plocka lite skog=))) så på våra burar pyntade vi med lite vackra ek-kvistar,(Tyvärr ingen bild på det) med fint vart det=)

Kram på er alla..och puss på dej Sissi!

Kattilaforsens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Jag tror allt att din "skog" skymtar bakom  Jade, Helena och Sissi på denna bild. Skrattande

Kvarnstugans
0

Kalasfint! Du är jätteduktig Sissi….

Christina-S
0

Instämmer - du är så duktig Sissi. sidan är kanonfin.

/Christina

Sissi
0

Tack så mycket!

Mulan
0

Jättefin hemsida! Du är superduktig, själv skulle jag inte kunna komma ens i närheten, men jag skulle nog inte ens våga försöka… Generad

mvh Malin

maximus
0

Mycket snyggt Sissi, vad har du för program ,jag känner att min hemmis skulle behöva ha ett upplyft

/Annette

blondifire
0

den är jättefin.det enda jag kan se är att texten under stamnamnet är väldigt svår o läsa..kanske byta färg? på undertexten då..

S*Winsnes Wilda

Labolina_73
0

Fin fint.. :-)

svampis
0

Ja den är ju jätte fin man blir ju lite Förvånad ! //Ann-Britt

virvlas
0

Jättefin! ..tom på min skärm. Jag har widescreen och det blir tyvärr rätt ofta lite annorlunda än hur sidor är tänkta att se ut, men på Järvaskogens sida är allt snyggt och fint och rakt och centrerat. Dessutom är den lättnavigerad och.. ja snygg. :)

Ibi-o-co
0

Toppenfin Sissi!!

Sissi
0

#13 Jag använder mig av HTML-kit som är ett HTML program, man kan alltså endast jobba i HTML/kod läge.

http://www.chami.com/html-kit/

#14 Har tänkt på det, kanske byter färg på den lilla texten, får se.

Hur är det man brukar säga; "Skomakarens barn går utan skor"!!! Lite så känns det med min egen hemsida som jag aldrig hinner göra något åt, men tids nog kanske.

knoxvilles
0

Jätte snygg sissi /Eva

Fairyhearts
0

Skitsnygg sida! Du är ju superduktig. Suck att det var i HTML enbart är ju värdelös på det…Pillar bara i Front Page och ytte pytte lite i koden.

/Marie