Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 847 ggr
Kittekattus
0

Varför tar de aldrig slut?

Varför tar de aldrig slut??
Har på 8 månader fått ta bort 3 unga katter som hade livet framför sig…

Första som fick somna in var våran Fru Blå , hon fick kraftig Epilepsi som inte gick att medicinera såå de fanns inget annat att göra än att låta henne bli en ängel..

Sen såå kom andra smällen, våran vackra Thoris som råkade trilla på nått vänster (troligtvis från klösträdet) och skadade ryggen, så han fick ligga inne på djursjukhúset och sen fick han komma hem och han blev bättre, och efter någar veckor blev han sämre igen och han fick ytterligare en kortisonkur men tyvärr såå gick de inte att rädda han såå även han blev en ängel..

Tredje smällen kom när vi var tvungna att akut åka in med våran esmeralda då hon slutat äta och var jätte slö , de visade akut njursvikt så de fanns inget att göra än att låta henne springa på dom gröna ängarna med sina kompisar.

Varför ska man få vara med om de mesta???

Men man får väl trösta sig med att det inte är nå smittsamt..

Ville bara skriva av mig lite grann…och vara öppna och ärliga så slipper de bli spekulationer..

/Eva

knoxvilles
0

Fy va jobbigt /Eva

SillyZones
0

Åh, det låter som en mardröm! Varför ska vissa drabbas så hårt? Kram!

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Merlyn
0

Ibland är livet orättvist och en olycka kommer sällan ensam.

Skickar en bamsekram till dig!!

// Merlyn

Draken_old
0

Stackare!
De måste kännas tungt.
Känner verkligen med dig. Håller tummar och tår för att det nu bara blir bättre, och du får mycket att glädjas åt.

Fitnesscats
0

Vi sänder många tröstekramar från oss.

*Kram*

skogisen
0

Fy va tråkigt!

Men efter regn kommer solsken (finns  ju det ett ordspråk som heter) Sänder massor av tröstekramar till er / yvonne

Kronängens
0

Men fy vad jobbigt! Ja, varför ska allt drabba samma person kan man ju undra, men märkligt nog är det så ibland. Nu kan man ju tycka att det mesta har hänt dig i kattväg. Vi får hoppas att i fortstättningen drabbar olyckor andra så att du kan njuta av dina katter i lugn och ro i framtiden.

blondifire
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan bara föreställa mig vad ni går igenom.lider med er…

S*Winsnes Wilda

Mezzo
0

Är verkligen jätteledsen för eran skull! Vet hur det känns … livet är bra orättvist!!! :'(

Massor med tröstekraaaaaaamar

Runsviks
0

Vi känner med er och skickar en styrkekram till er. Hoppas att ni trots allt orkar fortsätta och tänk på att era vänner har det bra och möts i regnbågelandet. Kram från oss. //Kristin

Sagolika
0

Fy, så tråkigt för er :(

Varma tröstekramar till er.

CaraMia
0

Vilken otur ni har haft och vad jobbigt för er. Nu kan det bara bli bättre. /Maria

Snusan
0

Förstår exakt vad du går genom , har själv haft en hel del otur i mitt katteri och känner verkligen med dig . Hoppas att allt ordnar sig för dig . Sänder dig stora styrkekramar .

MVH/Suzan

Juliette-
0

Gud jag lider med dig.. vet hur svårt de är att ta bort  en alldeles för ung katt, men 3 gud så fruktansvärt… Många kramar till er

Kattilaforsens
0

Usch, vilka trista händelser. Jag lider med er och håller tummarna för att det vänder nu och att ni framöver får njuta av era katter i många år./Tina

kerstin2181
0

Läste detta redan första dagen, men jag fann inga ord, men tankar finns, varför vissa ska drabbas så hårt? själv är jag mycket skonad, och har bara haft små lätta händelser, så jag lider verkligen med er, och hoppas det ska vända snarast, och att ni får in lite flyt, önskar er verkligen det

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

maximus
0

Känner med er och hoppas att det nu blir bättre och önskar er många glädje år med era katter

sänder dig många styrkekramar /Annette S*StjärnSkogen's

[Pimme]
0

sånt får bara inte hännda Gråter

Fairyhearts
0

#16 Håller med, Det känns så ledsamt och orättvist att man inte riktigt finner bra ord… Hoppas på bättre tider för er framöver.
/Marie