Kelsjuk
vad fin han är! det kommer säkert tillbaka.vilken 17 årig kille vill kela med "morsan"?
han är ju i tonåren.fast eg kan man ju bara spekulera…
S*Winsnes Wilda

Har du kastrerat honom? om inte, gör det om han inte ska gå i avel, då ska du se att du får tillbaka din gospojk
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Han är kastrerad, jag fick det gjort när han var 7 månader. Han vill vara i min närhet hela tiden ooch låter sig villigt klappas men när jag tar upp honom i knät stannar han bara en liten stund. Jag har även två hundar som är hans bästa kompisar, det kanske har en viss inverkan på hans självständighet.

Jag har en "tonåring" hemma också. Theo är nyss fyllda 1 år och han är "mycket självständig" just nu(tycker han själv) förutom när jag går in i ett annat rum, eller på toa eller på något sätt försvinner ur hans synfält….
Han kan övertalas att ligga i sängen en kort stund, sedan lägger han sig i korgstolen bredvid. Jag tror det är en kombination av tonårsåldern och de facto att det är varmt nu på sommaren. Min erfarenhet är att de blir "go-knölar" igen när de mognar lite mentalt. En fin kisse har du i alla fall!
Mvh Eva