honor och löp
Skulle vilja veta hur länge era honor är i löp? hur många dagar på ett ca
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Om jag ska vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte. Min hona har ätit p-piller fram tills i april i år. Men hittils har hon löpt 2 ggr i ca 1 ½ vecka varje gång, och nu hoppas jag faktiskt att hon är dräktig.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Satin löpte bara 4 dagar här, tyckte det var lite väl kort

Tycker det är väldigt olika med löpen. Men mina honor brukar löpa ungefär 4-7 dagar och vissa löper om igen efter ca en vecka om de inte har blivit parade. Vissa märker jag knappt på att de löper och vissa skriker i en hel vecka var vaken stund, suck…//Kaisa

Det var Satin första löp, då hon fick p-piller på sin 6 månaders dag, men hon var kanon, skrek inte så högt, pratade mest
Min Cassiopeia löper ca 8 dagar och gör sedan uppehåll i ca 10 dagar innan hon löper igen. Det går inte att ta miste på när hon löper för hon skriker rejält. Skriker gör även Qita och hon löper i ca en veckas tid.
#4 Hann Dogge få upp ögonen för Satin när hon löpte, eller? 

Kerstin: Hennes mamma löper väl ungefär lika kort? 3-4-5dagar.. ;))
Var glad för att det bara är 4 dar och inte 2 lååånga månader.. *huuurv* :P Man tenderar att bli liiite lomhörd vid det laget.. *fniss*

#4 helt ärligt, så vet jag inte, han tvättar henne och vårdar henne som sin dotter, men nån riktig parning visade de inte, men man vet aldrig, när jag är hemma, så umgås Dogge helst med mig
men han har ju varit på henne, när hon inte löpt, så det är bara hålla tummarna