Idag flyttar Galax...
Idag flyttar min lilla kille och jag har hittat en bra ny familj till honom, de har köpt kattunge av mig tidigare.
Jag är tvärsäker på att han kommer få det jättebra men ändå är det ju som någon snor en bit av äns hjärta varje gång*skratt*
Jag satt och kollade på honom när han jagade sina småbrorsor och undrade hur han kommer känna sig ikväll när han är på en ny plats, han kommer nog tycka det är enormt spännande tror jag och jag hoppas saknaden efter kattpolarna försvinner fort.
Lite märklig känsla det här…man är glad men samtidigt värker det i hjärtat*skratt*

Förstår precis hur du känner det och vet vilka tankar som snurrar i huvudet precis innan flytt. Håller just nu själv på att leverera kattungar, 4 har flyttat och på lördag flyttar Apollo. Lucella flyttar om några veckor och ska då till Italien och där blir funderingarna ännu fler eftersom man förmodligen inte kommer att träffa dom igen pga avståndet.
Lycka till med Galax flytt och han får det säkert jättebra i sitt nya hem! //Kaisa

Alltid jobbigt när dom små flyttar,men då känner du ju dom nya ägarna sen förr.Har själv sålt katt 2ggr till samma ägare,det känns tryggt. Han är en riktig goding Galax,jag rekommenderade honom till en tjej som var ute efter en smokekille,hon hade varit kontakt med dej innan sa hon,men att hennes hona &Galax var släkt på något vis. Hon ville ha en hane till honan,så där gick det inte.
Lycka till med honom.
/Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Åhh huva vad tomt det blev efter den lilla solstrålen. Många tror väl att det inte blir någon skillnad när man har många katter men de är ju så individuella så det gör stor skillnad:) Det skall bli toppenkul och hälsa på honom om några veckor. Han bor ju inte så förskräckligt långt bort…några kilometer. Fick samtal ifrån de nya ägarna och det hade gått så bra och det hördes verkligen hur glada de var så mitt hjärta blev alldeles varmt.
Lycka till med dina små Kaisa :) Låter toppen med en kattunge i Italien…nästan så man vill packa in sig själv i en transportbur.
Tack för rekomendationen Marina;)