Vad fin bilden på Amadeus var Margona, inte ofta man får se hans vackra ögon. Amazon hälsar till pappa Amadeus och ger han en nospuss på kinden

*ler* den nätta lilla kissen… ;-)

Jag saknar min lilla goa kille så mycket. Nu har han varit borta i 2 veckor och det är så ensamt utan min gosiga vän, han ligger normalt alltid i mitt knä om kvällarna och sover på mig om natten. Idag fick jag några bilder på honom. Jag vet att han har det bra där han är och det finns nog ingen annan jag litar på så mycket som där han är nu
. Amadeus är verkligen världens snällaste och mest okomplicerade katt.
Krama min lilla pojke!

Jag ser inget… hmmm

Jag ser inget… hmmm

#10 Ser du nu då?????

Va fina han är :) förstår att du saknar honom/Eva

blir nyfiken, vart är han om han inte är hemma hos dig då?
fin ögonfärg han har!:)

Han har en otroligt vacker ögonfärg, som bärnstenar. När får du hem honom igen?
Kram

hihi….. 

"11
Japp 

#15 Åh , vad dum jag är
jag vet ju vad han gör…..

#19 Jag vet ju inte när han kommer hem men han har det så bra där han är. Det är även bestämt att han ska bo hos mig när jag flyttar vilket jag är glad för. Tanken på att leva utan min gosiga kille är hemsk.

Vad fin han är din Amadeus, jag förstår att du längtar efter honom.
/Christina

#12 och 21 Tack! #13 Han är och träffar en mycket fin och stor dam=)
Mvh Margona

Amadeus är såå fin, förstår att du längtar efter honom,, märks att Amazon fått många likheter från sin far
..samma uttryck, lika lång smal, samma nos mm, men hoppas bara hon får mkt hår*hihi*.
*kram kram*

#24 Vilken söt bild på Amadeus, den har jag inte sett förut. Tänk att den lilla killen snart fyller 2 år
#25 Jag tycker självklart att han är fin och Amazon är lik sin pappa men även sin mamma. Nu hoppas jag att Amazon ska få småsyskon framöver
Och ja vi får hoppas hon får mera päls än sin pappa. Förhoppningsvis brås hon på sin mamma, morfar och farfar gällande pälsen.
Kram

Veckans solskenskille, härlig stil!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#33 Vilken gullig bild!!!

#35 Vad söt han är!
Titta vad fin han blivit "Deusen", nu har han ju börjat få päls också. Tycker han ser större ut än vad jag minns honom. Och vad skönt att han har en balkong att vara ute och jaga myror på och sola.

Eh öh, ursäkta men… är det där kycklingnätet det enda nätet du har för balkongen? Håller katterna sig kvar där i längden så ska du vara tacksam för att du inte tog emot min hjälp om att sätta upp nät åt dig
för då hade det blivit annat än kycklingnät och nät ända upp till taket mao rymningssäket även för en burma
Ärligt talat så hade jag inte vågat lämna Honung där ensam för en sekund, då hade hon nog redan varit nere på marken. Men Amadeus ser verkligen ut att njuta av att få vara ute på balkongen och ser ju nöjd ut med det.
Glurp---nu blev jag också lite undrande, har du bara nät på halva räcket?
Onyx(Skrållan) kommer hon verkligen att hålla sej innanför???det skulle inte hennes släktingar göra 
Åhhhh,, så härligt fina och snälla Pappa Amadeus har, säger dottern Amazon.
Massa nospussar från Amazon.

Nätet ska byggas upp högre men jag måste köpa pinnar som kan hålla upp det. Just nu har jag ju bara Amadeus hemma och han har inte visat något intresse att hoppa eller klättra över, men han får bara vara där när jag har koll på honom just nu. Men när Smeagol och Skrållan kommer blir det nog annat, speciellt Smeagol kommer nog att försöka ta sig över när det är så lågt.

# 46 Jättefint kort på en tjusig kille & matte 
Kram /Yvonne
#47 Fina och snälla Amadeus, så glad att Amazon fått hans fina temperament.
*Kram*
Snutteplutten, han är så go! Ser ut som att han fått lite mer päls, eller?!

#50 Ja pälsen börjar sakta men säkert att komma tillbaka vilket jag väntat länge på.

#51, du har med all rätt, att vara stolt över din grabb, han är ju en lugn och trygg, och väldigt tjusig kille
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#48 Ja Amadeus är fin på bilden men inte jag, tack ändå.
#49 Amazon har nog fått hans temperament men jag kan se Smeagol mer och mer i henne, jag ska skicka dig bilder från när han var 10 månader så förstår du, hon har hans ögon.
#50 Ja han är verkligen en speciell och gosig kille som är helt orädd.
#52 Tack för de snälla orden om min Amadeus! Han har verkligen ett supertemperament, hans nya intresse är att följa med på golfbanan, han går efter som en hund, konstig katt. Han borde dra eftersom han är fertil men han går alltid efter mig som en hund och sticker aldrig.
Nu sitter jag på tåget till Norrland för att hälsa på min släkt, ha en bra helg!