Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett10-väntade-planerade-kullar
Läst 1398 ggr
Margona
0

Kattungar Väntas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min S*Kaup Home Cat´s Onyx fs 09 23 väntar kattungar tillsammans med S*Frostvikens Amadeus ds 23.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=3c2dd6dc-df90-44f4-9e7e-255c425f839a&Filename=Birka 2.jpg)

Sissi
0

Nämen, vilken överraskning!!!
Så han blev kär i lilla Skrållan trots allt *fniss*!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Margona
0

Han är så kär i Skrållan och kommer nog att bli en bra och hjälpsam pappa. Han har ju tagit hand om en kattunge förr.

skogisen
0

Hihihi   Du skrev ut det  till slut    iallafallKyss

Pussa på Skrållan från "gammelmatte"

Kram /Yvonne

Margona
0

#3 Ja nu valde jag att skriva ut det, har ju väntat eftersom jag ville ha hjälp med att se om det verkligen var så. Tack för hjälpen Järvaskogens, ni är så snälla och hjälpsamma. Det var trevligt att träffa er igen. Skrållan skickar pussar till gammelmatte.

Kram

[michaelalundgren]
0

Vad spännande :)

Grattis till den väntande kullen, ska bli spännande att följas.
Vilken vecka väntar hon?

Margona
0

Troligen i vecka 25 skulle jag tro.Skrattande

Christina-S
0

Oh, vad roligt och spännande. Vecka 25 är ju snart!!!!

/Christina

blondifire
0

stort grattis!!Skrattande

S*Winsnes Wilda

Turill
0

Grattis, härligt med nya små liv.

Therese

Fitnesscats
0

GladStort grattis vännen,, glad för din skull.. Kan prata mer senare,lite mkt här hemma just nu, berättar mer sedan.

*KRAM*

kerstin2181
0

Grattis Margona, här släpps pillren efter helgens utställningFlört en kull jag väntat på länge i drömmarnaFlört bara att hoppas dom vill med, he he

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

Tack! Det ska bli jätteroligt även om jag kommer att bli nervös eftersom det är första gången. Det är tur jag har bra hjälp och mycket stöd från både Skrållans och Amadeus undebara uppfödare Yvonne och Gisela samt andra snälla vänner.

#11 Hoppas dina katter får till det nu, det blir nog jättefina kattungar eftersom de är så snygga.

Frostvikarna
0

Vad spännande det ska bli Margona! Är helt säker på att det blir ljuvliga bebisar, (inte ett dugg partiskSkrattande)

Kram

Keso
0

Grattis!!!
Blir nog fin fina ungar efter lufsen Amadeus och söt SkrållanKyss och du vet vem som ska en blå unge om det blir ngnOskyldig

kerstin2181
0

#12 he he, Satin är mycket vackrare i verkligeheten än på bilderna, hennes mörka partier, döljer lite av henne skönhetFlört Dogge är himmelsk, ligger på armen o sussarSkrattande inget pinkeri, inget skrik, bara lite fågelkvitter då o dåGlad

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Margona
0

#14 Då får vi hoppas att Skrållan bär på dillution så det kan bli en blå kattunge till dig, Amadeus har ju redan en blå son så att han kan få det vet jag redan. Det skulle vara skönt för då vet jag att kattungen får ett underbart hem. Tack för igår och hjälpen med badet av Amadeus.

Margona
0

#15 Jag får väll se dem till helgen, ska bli spännande att se dem i verkligeheten. Amadeus är verkligen också så snäll, inget markerande och inget skrik, han bara sover och kramas.

Kattilaforsens
0

Grattis! Glad

LittleL
0

Grattis! /Sylvia

Keso
0

Hur är det med Skrållans mage, växer den ngt? Här växer magen så det knakar, den har gått från noll till überfet på bara några dagar. Ska bli spännande och se vem som hinner först Skrållan eller NovaFundersam

Gissninglek antal: Skrållan 3, Nova 2 Skrattande

[Pimme]
0

Grattis, å så de blev han iaf. e de kannske katterna som besstämmtSkrattande

Margona
0

Tack för alla grattis! #15 Jag tror att Skrållan får en eller två kattungar och att din Nova får fem hundvalpar.

Men det stämmer inte att den blivande pappan är ds 23, han är tydligen e 23, se så fel man kan kan ha ibland.

Margona
0

Det är inga kattungar i Skrållans mage, hon måste ha varit skendräktig. Nu löper hon nämligen och går runt och skriker.

Keso
0

Där rök min blåakattRäcka ut tungan

Margona
0

#24 Nej där rök din blåa katt men det kanske blir ungar om än lite senare eftersom Skrållan har en snygging här nu och de håller på för fullt.

Keso
0

Det är kanske du som får en blå bebisFlört 
De bör komma inom de närmsta dagarna, så planera in en tur ut till oss på ön i veckan så du får vara med från börjanRäcka ut tungan

Juliette-
0

#24 Jag har en blåpadda åt dig om du vill hehe

Keso
0

#27 Hörru du, den där Kiwilutten har jag nog redan spanat in må du troFlört 
Problemet här är en gubbe som säger NEJGråter Han tycker det räcker med hundarna och dotterns katt och jag hävdar att den där stackars "ensamma" burman vi har behöver en kompis.

Juliette-
0

#28 Klart den ska ha en kompis. Å hundvana är dom redan med i massor Skrattande

Lycka tillmed bebisarna nu Margona tråkigt det inte tog mellan Amadeus och Skrållan men jag är jätte nyfiken på vad du hittat för hane denna gång hoppas vi får veta snat.

Önskar dig lycka till

Margona
0

Du kan få gissa, han är ds 02 och han har kullar sedan förut.

SillyZones
0

Kan det vara  S*Rapoom´s Egon?Skrattande

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Margona
0

Helt rätt gissatSkrattande

Juliette-
0

#31 mäh de var ju min gissning som du snodde då gissa JAG rätt weiii o jag gissa INNAN färgkoden inte illa :D blir nog fina barn

ingela-anthon
0

Grattis!!

Vad härligt med småtassar i huset.Glad

mvh, Ingela