Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 31-om-sajten-om-ifokus
Läst 652 ggr
Pia-Leena
0

Varför inte mainecoon ifokus?

Âr det några planer för att öppna et sådan iFokus??? Glad

Vildvittra
0

Hej Pia,

Det hade inte varit en dum idé.

Veronica

S*Laterna Magica´s

[michaelalundgren]
0

Det gäller väl att ngn tar tag i det hela och mailar in en intresseanmälan om det :)

Pia-Leena
0

Det har jag gjort men vet inte om jag har skickat till rett person.

Men jag hittade en suportifukus så jag har skickat ett önske om detta till dom Glad

[michaelalundgren]
0

Om du går in på "Fler asjter" uppe i menyn, så står det längst ner, klicka här för att starta en ny sajt. :)

Pia-Leena
0

Jag tittade där men är det inte mycket jobb att starta en sånn sida? Jag är inte sååå duktig på data…hihi.

Men vist kan jag ju få till om jag vill kanske.

Jag bor i Norje ( är Norsk ) kan man starta enn sånn site då?

[michaelalundgren]
0

Hör med Jessica här om hur det är att vara Sajtvärd. Jag är Medarbetare på Hästfoto iFokus, och visst finns det en hel del jobb, och förhoppningsvis hittar man bra Medarbetare.

Det jag tror eller själv tycker, var att dom utgår väldigt mkt på "Om Sajten" texten som man måste skriva. Jag fick avslag på en Webbdesign iFokus pga att dom inte tyckte om den texten.

Att du bor i Norge borde inte vara några problem, man har ju dator och internet där också :)

Pia-Leena
0

Vill du vara Sajtvärd för en sådan sajt ? hihi…. eller är det mycket jobb med att vara värd Jessica??

SillyZones
0

Hej! Det är klart att det är en hel del jobb, men tycker man att det är kul är det ju okej. Skrattande

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt