Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 811 ggr
Fitnesscats
0

Vilken harmonisk flicka....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken harmonisk flicka vi har fått hem. Våran nya hona S*Westhkiowa`s Dr. Izzie Stevens, NFO n 09. Född: 2008-02-19. Hon är helt bedårande och helt orädd. Hon har varit hos oss sedan i Söndagskväll och allt går såå himla bra, vi är mkt nöjda med henne. Här kommer några bilder som vi tog igår. Vi kommer ställa henne mkt i framtiden, nästa gång blir på Järva den 13 Juli.

Mvh Eva-Helen S*Fitnesscats

Fitnesscats
0

En till på vår vackra flicka…Kyss

Fitnesscats
0

En till på vackra flickan…Kyss

knoxvilles
0

Grattis till en snygg tjej /Eva

Kronängens
0

Kul att hon kommit hem. Grattis!

Mezzo
0

Härligt att hon e såå harmonisk!:))
Hon är onekligen fin! Var min favvo i den kullen!!!:)))

Lycka till med henne!=))

skogisen
0

Grattis till sötnosenSkrattande

Kram yvonne

Juliette-
0

Vilken söt tjej, svartvitt är så vackert. Jätte roligt att de går så bra där hemma. Grattis till nya lillgumman

Rhapsody
0

Burgrannarna Lucy, Moonlight och Rocky hälsar så gott till sin söta burgranne på Örebroutställningen! Hon är verkligen SÖT!

/Lena

Sagolika
0

Vad kul att ni fått hem henne nu och att allt går bra. Det är en fin tjej! :)

Fitnesscats
0

Tusen tack allihop för fina orden om S*Westhkiowa`s Dr. Izzie Stevens.

Ni kan förstå hur lycklig jag blev då jag äntligen fick träffa izzie på örebroutställningen. Här träffas vi för första gången…..Kyss

En MKT glad matte*hihi*

Pia-Leena
0

GladÅååå vad fin hon är Eva Helen

Grattis sååå mycket ifrån gamle matte till Amazon Kyss

WesthKiowas
0

Åh, där är ju min lilla hulligantjej Skrattande Jag kan tala om att det är väldigt lugnt här hemma, hi hi. Inga gardiner som hänger på sned och man riskerar inte att bli nersprungen.  Men självklart så  saknar vi dockan. Pussa henne från oss!

Kram Camilla och Jessica

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Mezzo
0

#10: Du ser helt överlycklig ut! Hääärligt ju!=)))

Fitnesscats
0

#11 hihi, Ja hon är helt underbar, vilken harmonisk tjej,,, så ljuvlig. Amazon "lillan"  vår underbara snälla tjej, som blivit så vacker, fått mer päls nu. Hon och Izzie morrade lite mot varandra först, men nu verkar det gå bra. Savannah är helt underbar mot izzie, som en mamma. Tuttan och Izzie busar,, *hihi* , så allt är kanon här hemma.

#12 Hulliganen har blivit en riktig prinsessa, hon är såå söt, så fort vi går mot sovrummet och sängen så kastar hon sig upp, kurrar hela tiden då vi tar på henne, hon är såå underbar camilla. Men busa det gör hon med dem andra, men hihi inga gardiner nerdragna inte än ialf*hihi*….hon gillar mat ialf*s*

#13 Jepp var också helt överlycklig den dagen först fick jag träffa Izzie sedan tog tuttan championtitel,, så sur kunde jag inte vara *haha*..

SillyZones
0

Grattis til fina tjejen!!! Hon ser urmysig ut!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Pia-Leena
0

ååå,, hon är såååå fin KyssVad BRA att dom går så fint tillsamman redan. Ser fram emot att se Amazon i Juli Glad

Jag skulle så gärna behålla min svart / vita kattunge Evita, men men…. så är det med uppfödning. Man kan inte behålla alla.

Fitnesscats
0

#15 Tusen tack. Ja hon är hel mysig tjej, så himla harmonisk.

#16 hihi,, visst är hon fin våran Izzie. Hon blir 16 veckor nu på Tisdag.  Japp, det är ngt speciellt med svart/vita katter. Jag tycker du ska behålla din söta Evita*hihi*

*Kram*

Margona
0

Hon är jättefin lilla Izzie!

Fitnesscats
0

#18 Tack Margona. Tog den här bilden idag, hon är såååå vacker vår flicka. Kyss, tycker vi ialf.

Kattilaforsens
0

Grattis till ert nytillskott! En lycksaligare matte än i inlägg 10 får man nog leta efter. Skrattande

Pia-Leena
0

ÅÅÅhaaaa… hun är såååå Fin Eva… Vilken vacker flicka hon är.

Så liknar hon mycket på min Evita i färgfördelingen också Glad

ariel
0

Hon är underbart fin,,man vill bara pussaKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter