Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 599 ggr
Tikkatikkatini
0

This is Skruttan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag äger denna lilla underbara tjej vid namn Skruttan.
Har köpt henne av en tjej som inte hade tid med henne. Till en början va Skruttan VÄLDIGT rädd och försiktig å väldigt rädd för allt å alla. Men redan första kvällen hon skulle sova hör så kom hon upp i sängen å kröp tätt intill mig. Har haft henne hos mig sedan den 6 april. Och hon blev en liten 1-åring den 26 maj. Det firade vi med leksaer och räkor å annat gott.

Har hört att hon har väldigt fin teckning i ansiktet, och fin teckning för övrigt. Vi får väl se vad ni tycker =)

Tikkatikkatini
0

Jaa, hon kanske verkar va värsta monstret här på bilden. Men ärligt så fick jag bara till det när hon gäspade som störst.

Tikkatikkatini
0

Hon är en liiten och tanig tjej. Men som äter toppen bra ändå. Och äter mycket av vad som läggs i matskålen. Har även märkt att hon äter Sallad och röd paprika.

Tikkatikkatini
0

En liiten gosgumma.

Memliss
0

söööötis;)

Tikkatikkatini
0

En bestämd liten dam.

Tikkatikkatini
0

Men ibland så beter hon sig som en bitch.. ;P

LaSadie
0

Söt kisse =)

Tikkatikkatini
0

Tackar LaSadie =)

ariel
0

Jättesöt tjejKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Tikkatikkatini
0

Tack ariel.
Min lilla tjej mumsar skivad tonfisk i räkgele nu =) Jätte poppis! Gourmet gold och Gourmet daimond är det enda som verkar duga åt henne. Dom där runda små burkarna vet ni. Det är det enda hon äter..

Fitnesscats
0

Jätte fin ung dam, fin teckning och mkt sött ansikte. All lycka med henne i framtiden.

lonka
0

Tycker hon är bedårande, härlig teckning i ansiktet.

Härligt att hon inte är så rädd längre. Lycka till med lilla damen.

Tikkatikkatini
0

Tack för alla goa kommentarer om min lilla tjej. Glömde ju påpeka att hon är 75% skogis. Så inte hel skogis.