Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 463 ggr
Margona
0

Svåra katter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en katt som bara vill sova och gillar inte alls när kameran kommer fram. Jag har försökt att fota honom idag igen men förgäves. Amadeus gillar inte kameran och det som gör det extra svårt är att han inte gillar att leka, jag har lockat med vippor och andra leksaker men inget hjälper. När vi var i Örebro i söndags på utställningen tog jag med han till en fotograf som fanns där och han försökte med allt men Amadeus reagerade inte, tyvärr. Fotografen var lite undrande hur en katt bara somnar så där på en främmande plats och att han inte brydde sig i någonting. Några bilder vart det så nu väntar jag på dem kanske kan jag få en bra bild.

ariel
0

Hihi han verkar vara en "stolt kille"som vet att han är snygg ändå,så varför dessa jobbiga foton?"ASG" Coooooooool killeFlört

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Margona
0

Ja han är en cool kille som inte bryr sig om vad som händer runt omkring honom. Han somnade till och med när han fick sin bedömning på utställningen=)

blondifire
0

jösses! han har inte sömnsjukan dåSkrattande men är det inte så att en del reagerar så på tex stress? iaf människor har j hört.min son gäspar oavbrutet när han hamnar i jobbiga situationer som typ utvecklingssamtal m.m.

S*Winsnes Wilda