Rädd
Hej
Kenzo skrämde mig tidigare i dag vi kom hem från campingen och det var varmt på vårt sovrum på andra våning. Så jag gick upp och öppnade fönstret och stängde dörren jag kollade en gång extra så dörren var stängd och det var den. Dörrarna har en förmåga att öppna sig ibland men hela förra veckan så gick det jätte bra. Jag gick ner och börjde laga mat plötsligt blåste det ner ett papper från bänken och jag tänkte men det ska väl inte vara tvärdrag kom på fönstret upp sprang upp och visst hade han hoppat ut kollade ut och då satt han under en buske jag blev livrädd att nu är han skadad skrek för fulla muggar Markus kom ut från sitt rum och Marika och Janne kom upp från källaren och frågade vad som hänt Markus var redan ute jag vågade inte gå ut var livrädd att han hade skadat sig. Men inte då han sprang raka vägen upp igen och skulle in i rummet igen. Tror ni att han är okej det verkar inte vara något med han. Han springer och äter som vanligt och går på toa kan det komma något efter. Kan ju tala om att gjort detta en gång tidigare för 2 år sen Marika hade glömt stänga fönstret då gick det bra som tur var vi hittade honom 2 trädgårdar bort men denna gången satt han under busken och titta på mig bara. Nu sitter det krokar på utsidan av dörrarna där uppe cyklade direkt till tappen och köpte det så nu kan inte dörrarna öppna sig detta blev antagligen för att det blåser halv storm ute och altan dörren var öppen./ Tove

du får väl helt enkelt ringa en veterinär och rådfråga??
Det är klart att jag gjort ville bara kolla eftersom jag blev rädd att han var skadad det kanske var någon annan som varit ute för samma sak. / Tove