Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 641 ggr
Kronängens
0

S*Animaniac's Vianne Rocher

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon har sina fel och brister, liksom vi alla, men hon är ändå så vacker. Jag är inte alls partisk… men en egen bildtråd borde hon ha i alla fall, min underbara "Vivvi".

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=ee6f5384-aecf-4a75-b680-0de4ed112fd3&Filename=Vivvi2 1 april 2008 400pxl.jpg)

Bengan-A
0

Klart att hon är värd en bildtråd, jag ser inga brister, varken på  katt eller foto.Glad

Mvh Bengan

Kronängens
0

#1 Tack.

kerstin2181
0

En mycket vacker donna, helt solklart

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

UncutDiamond
0

Mycket vacker tös! Älskar hennes look, en riktig vild skönhet Flört

mozilla
0

Såklart Vivvi är vacker!! Även om domarna inte har upptäckt det än Skrattande Huvudsaken är att du Susanna tycker hon är vacker.Ge snyggingen en stooor puss från "gammelmatte"!!

/Annika (lite partisk)

Kronängens
0

#3-4 Tack!

#5 Hon är jättevacker och underbar! Hans brukar skoja om att både Vivvi och jag tror att hon är min bebis. Och så undrar han (avundsjukt tror jag) hur en katt kan älska sin matte så mycket.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=2934b245-bf0c-4e27-b080-78c53f65c8bd&Filename=Vivvi3 1 april 2008 400pxl.jpg)

LittleL
0

Hon är fin:) Och visst är det underbart när man har den där speciella relationen som man faktiskt bara får med vissa katter och hundar? /Sylvia

Kronängens
0

Jippie!

Draken_old
0

Grattis!Skrattande

LittleL
0

Grattis till Vivvis Championtitel och tack för trevligt sällskap denna helg:) Lägg dig på soffan och käka praliner nu /Sylvia

ingela-anthon
0

Grattis !!

Kronängens
0

#10 Det är svårt att ligga på soffan hela dagen, men jag har faktiskt ätit ett par praliner…

Grattis själv till "din" champion-titel!

#9+11 Tack!

Carrocs
0

G*R*A*T*T*I*S till Vivvis Championtitel!

Synd att jag inte var med på lördagen… :)

Tack för trevligt sällskap på söndagen! 

/Caroline 

Bifogar en bild på Kastanj

Kronängens
0

#13 Tack! Vilken fin bild. Den kameran var inte dum, särskilt i händerna på en duktig  fotograf.

mozilla
0

GRATTIS!! Susanna! Så jättekul att Vivvi tog sin titel, och dessutom fick ett CACIB på söndagen! Är jättestolt Hemlis

Kram  Annika

Vargtass
0

Grattis!!!

Kronängens
0

#15 och 16 Tack! Är så glad! Och nu väntar jag på att hon ska blir kär i en av de vackraste hankatterna man kan tänka sig….