Info om NERKs utställning 7-8 juni
Hej, här kommer lite info om vår utställning i Örebro
Alla som vi har fått anmälningsblankett samt betalning för har kommit med. Vi har plockat in fler domare för att alla ska få plats.
Bekräftelser skickas ut under v21.
Domarfördelningen läggs ut på nerk.se inom kort. (senast v 21)
Utställningen blir i nya Conventum Arena, som är något mindre till ytan än gamla Mässan, men i gengäld är allt nytt och fräscht.
Vår egna cafeteria kommer som vanligt att kunna erbjuda goda luncher samt fika till humana priser.
Conventum Arena ligger mitt inne i stan, så vi har inte samma fördelar gällande parkeringar som tidigare. På Nerks hemsida finns en länk till både Conventum samt till en översiktskarta över parkeringar i stan.
(Ett nytt parkeringshus håller på att byggas i närheten, men är dessvärre inte klart till denna utställningen.) Vi kommer att arrangera så det är möjligt att lasta ur sina katter först och därefter åka iväg och parkera bilen. Samåk gärna, och ta lite extra tid på er på morgonen.
Välkomna till Örebro!
Barbro / Nerikes Kattklubb

puttar upp så ingen missar detta 

putt igen
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Jag måste säga att Nerk verkar vara en bra klubb. Jag anmälde min katt S*Frostvikens Amadeus och betalade men tydligen har min anmälan försvunnit någonstans på vägen. De hade fått min inbetalning men inte min anmälan så någon som heter Lena ringde mig och frågade var min anmälan var. Det är nu andra gången som det strular angående anmälan, förra gången skickade min klubb den till fel utställning och nu verkar de inte skickat den alls eller så har den försvunnit på vägen. Som tur är fick jag maila in den så det ser ut som vi kommer med ändå.

Så typiskt att alla kommer med, jag som dragit min katt:((( Det är bara att gratuelera er som får nöjet att ställa och önska er Lycka till!
/Sylvia

#4 kommer sakna dig

Jag kommer,, men utan katt,, eller hehe jag åker med Eva-Helen på S*Fitnesscats och grabbarna och med Margona..så nog har jag katter alltid,, men ingen egen katt med mej.. :-)
Ska bara bli kul att kika..
kram till er alla och grattis att ni kommit med…
//L
Ja, som Linda skrev, vi kommer med grabbarna S*Englalflickornas Tutankhamun & S*Englalflickornas Sebek, det ska bli super kul eftersom vi är några stycken som åker. Vi ska ju också få bo hos gulliga Kerstin, det ska också bli super kul, tack snälla Kerstin. Vi ska laga ngt gott på Lördagen & umgås, vad roligt det ska bli. Kul att alla kommer med, mkt bra klubb.
*kram*

Hoppas att vi ses i Örebro. jag kommer med Leo och SW´07 Feztiz och jag som nu bor i Örebro har inte långt alls till utställningen skulle kunna gå på 10 min men lite jobbigt med katter o saker så killen min lämnar o hämtar oss=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Det ska verkligen bli trevligt att åka till Örebro och ställa ut. Jag ska åka med Eva-Helen på S*Fitnesscats och Linda S*Englaflickornas men som hon redan skrivit så har hon ju ingen katt med sig. Tänk att det finns så snälla som Kerstin, tack för att vi får bo hos dig! Jag hade egentligen velat ställa ut min andra katt men han har ju rakad svans så det går ju inte, han har superpäls nu.
Margona

Ja, det ska bli jättetrevligt!!!
Jag kommer på söndagen med 5 kattungar ur mina två kullar.

Någon som kan tänka sig att gå assistent? det fattas några

Konstig en jag känner inte kom med då :S

#12 hade anmält och inte kom med?

#13 Yes

#14 Låter konstigt, då samtliga som skickat in både betalning och anmälan kommit med, kanske blivit nåt galet?

#15 Ingen aning kanske kom en dag sent eller nått då

Nästa helg gäller det
hihi,, Ja nästa helg sååå attans
då får vi även hem vår nya hona Izzie, vilken toppen helg.

#18 ska bli kanon, även om jag går assistent, vilket inte riktigt var meningen
men nöden har ingen lag

Själv ser jag jätte mycket fram emot utställningen. Men först är det ju dags för Willow att föda….vill ha ut dem nu men det dröjer inte länge nu för nu har hon mjölk i pupparna och e på dag 65.
Och en annan sak så kommer jag vara ett vandrande lik på söndagen då jag e bjuden på tequila fest på lördagen haha. Men det reder sig =))))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z