Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett26-regnbågsbron
Läst 1050 ggr
Anett Lindbom
0

Min älskade Solveig

GIC S*Tassajara's Sol NFO a09
Född: 1996-11-10, Gick bort: 2008-11-10
Min lilla söta Prinsessa Solveig finns inte längre, Hon har varit dålig en tid så jag beslutade att låta henne få somna in, Ett mycket svårt beslut för Solveig har betytt väldigt mycket för mig dom här åren som jag fick ha henne hos mig. Solveig var en bestämd dam med stor värdighet och integritet som visste vad hon ville, hon var en äkta Järnlady, en lady som lämnade ett stort tomrum efter sig.
Jag saknar dig min lilla snutta, Solveig du var mitt hjärta, en del av mitt liv, jag hoppas att vi ses igen så småningom..

Solveig, Sov Gott min bästa vän..

Rhapsody
0

Tänker på dej…

/Lena

SillyZones
0

Åh, så sorgligt… Sov gott vackra Solveig…

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Runsviks
0

Å vad ska jag skriva, vackra, vackra Sol, tack för … Gråter att jag fick lära känna dig och att du tog mig med storm. Du har alltid tillhört de skogisar jag har beundrat och följt. Skriver som Jessica
Sov gott lilla vän och en kram till din familj

Mezzo
0

Sov gott Sol!!! Hade äran att få ha ditt barnbarn hos mig i 3år!!
En väldigt speciell och otroligt vacker dam!!

Vila i frid!
Och tröstekramar till din Matte

LittleL
0

Gråter /Sylvia

bibbi50
0

TrsötekramarGråter

Hon var en jättefin kattdam!

Tror dock att du skrivit lite fel på dödsdatumet.

Den 10 Nov 2008 har visst inte varit ännu.

ParaKiss
0

Hon fick somna in 29e maj. Det var nog det mamma ville nämna.

RIP Sol! =(

jaanuska
0

TröstekramarGråter Vi har känt hennes dotter EC S* On Tin Tios Sweetest Thing ( Stina ) nu många år och jag tycker att Stina är mycket lik sin mamma. Hon är också väldigt bestämd dam och väldigt special katt och vi har äran att äga Sols barnbarn S* Kattbossens Freja.   RIP vackra Sol.

Sagolika
0

Vila i frid, Sol.

Tröstekramar.

Anett Lindbom
0

Tack alla ni,

Ja jag skrev fel datum där ovan, det är som Annie(ParaKiss) skriver, jag menade ju 29/5-08, Då fick min lilla snutta somna in.

Sol var en mycket vacker dam, och hon fick många vackra barn. Solveig fick 4 kullar, den första kullen tillhörde S*Tassajara's medans dom andra är mina.

Juliette-
0

Så vacker gumma.. Vila i frid

Merlyn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sov så gott Sol Gråter

Dottern S*OnTinTio's Sarassa skickar tröstande nospussar.

// Merlyn

Anett Lindbom
0

#12, Puss på lilla stumpan Sarassa från mig här i Bollnäs,,

ParaKiss
0

moster Sarassa är så lik min lilla Tindra. (S*Ringbom's Tindra).

ParaKiss
0

Syns att de är släkt ^^

Anita-
0

Anette, jag vet hur mycket Sol betydde för dig och jag är verkligen ledsen för din skull. Jag har ju själv tagit dessa tunga beslut… det är jätte jobbigt lääänge men på något vis så lättar det och man kan så småningom tänka på dem med ett litet leende och komma ihåg allt det fina de har gett oss.
Jag har ju också ett gäng gamla katter och fasar för den dagen då beslut måste fattas….Sols barnbarn Dora, 8 år,  springer här som en busig kattunge, men så kallas ju hennes pappa för Emil också… tröstekramar från Anita

Margona
0

Tröstekramar till dig, det är så hemskt när man förlorar sina djur. Gråter

Ixatrixa
0

Åhhh fin fina Solen, många kramar till matte, åhh det är så hårt att säga farväl…

Vill glädja dig med att jag njuter av 5 härliga små kissebarn som låter solen få lysa vidare;)

Här kommer en tröstkram från Galax

Shalina
0

Hej Anneth!

Du vet vad som hände här hos oss senast i höstas och då vet du också att jag förstår precis vad du känner just nu men det känns ändå bra efteråt när man äntligen har tagit det svåra beslutet för djurets skull och vet att det slipper lida mer och det är ju en liten,liten tröst i sorgen.                                                 Många trösterkramar från mig/Siv

ParaKiss
0

Bild på Sol med go magen i vädret….

ParaKiss
0

En till ^^