Hills Sience Plan Natures Best
Jag fick ett par provpåsar av denna produkt och katterna formligen älskar den så mycket att jag funderar på att helt gå över till detta foder. Innan jag gör det vill jag gärna höra om någon här har erfarenheter av fodret, positiva eller negativa.
/Christina
Mina katter älskar den maten, men jag har inte orkat byta än.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Mina katter älskar också Natures Best. Enligt de återförsäljare jag har pratat med är innehållet detsamma som i Science Plan, men man har tillsatt vissa smakämnen. Är det fler som fått samma information?
Det er i hvert fall definitivt den mest populære maten her i huset!
Alla här älskar och äter Hill's Natures Best och framtida bebbar kommer att bli serverade Hill's Natures Best Kitten fodret, när den dagen kommer 
//Marianne

I Nature´s best har man bytt ut dom förädlade råvarorna tex. ris mot råris osv.

#2 Ja den informationen fick jag också, samt som #5 säger att man bytt ut vitt ris mot råris och att alla foder baseras på kyckling, även i den med tonfisksmat, eftersom det, enligt Hills representanter, är det bästa för katterna.
En fråga som dyker upp hos mig är: Vitt ris - råris? Är det samma för katter som för människor att råris är nyttigare? Svaret är kanske självklart men ändå …

Mina katter tycker inte om Hills Natures Best.
De kanske är bortskämda hi hi…
MIna katter blir lösa i magen av Hills och deras avföring luktar fruktansvärt.
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Mina katter mår toppen av Hill's och jag hade gärna gått över till Nature's Best, men problemet är att jag inte lyckats hitta större förpackningar än 4 kg och de räcker inte långt här.