Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 06-mat-leksaker
Läst 497 ggr
West
0

Hvilke former for leksaker?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan din kat lide?

Mine kan best lide kanin haler og mink haler.

Men killingerne er helt ville med denne tings ( se billedet), ved ikke hvad den hedder med har købt den i Ikea for inge penge til mit tøj, nu er det kun kattene som bruger den. Tøjet måtte jeg finde et andet sted til.

De vokse katte kan nu også finde ud af at bruge den, men de er for tunge til at nå helt op, smil.

Merlyn
0

Vilken fantastiskt bra idé!!! Jag har haft planer på att köpa sådana då jag såg dem på överskottsbolaget, bra att ha, men inte tänkte jag på att katterna kan tycka det är en kul leksak!!!

West
0

De syntes at det er rigtig kul, og det er tit at de falder i søvn i den, smil.

RolfH
0

Vilkenb bra idé! Den skulle mina katter älska så jag får nog snarast införskaffa en.

//RolfH

West
0

Sådan ser det ud når Missemor er oppe der ind Glad

Siss
0

Att man inte tänkt på det, tack för tipset, ska minsann köpa en nästa gång jag är på Ikea, för som du sa, dom kostar ju inget…

Mulan
0

Sån humor, jag har två sådana liggande ute i förrådet eftersom ungarna inte ville ha dem längre för förvaring! Då kan man ta in dem till kissarna istället! Tack för en kanonfin idé!! Kyss

SillyZones
0

Nu har jag varit och köpt en sådan på ÖB till mina kattungar! Det ska bli roligt att se om de gillar den. anonfint tips! Kostade mig 29 kr…Kyss

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Merlyn
0

Har ni krokar i taket till dem eller finns det något annat bra sätt att sätta upp dem???

Hälsningar en som står med borrmaskinen i handen Skrattande

SillyZones
0

Jag hade nog tänkt att borra in en krok i taket… Kan inte tänka mig något annat sätt. Det ska ju hålla med.

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt