Juni bidrag- Månadens katt
Här är då äntligen bidragstråden för Junis bidrag i månadens katt. Den här gången vill vi se sköldpaddhonor i alla varianter!
Ett bidrag per medlem gäller och bidrag kan postas fram till den 25 maj då tråden låses och röstning äger rum.
Så plocka fram era vackra sköldpaddor!
Mvh/Jessica, Sajtvärd
Håll tråden fri från inlägg och publicera endast bidrag. Har ni frågor så starta en ny tråd eller kontakta mig eller medarbetarna via pm.
För att en bild ska synas direkt i inlägget kan ni antingen kopiera den från er egen hemsida och klista in i inlägget, eller så laddar ni upp bilden som vanlig i inlägget och klickar sedan upp bilden och kopierar den, gå tillbaka till inlägget välj <hantera inlägg< <redigera inlägg< och klistrar in bilden i inlägget. Om ni inte försår så låt inlägget vara så går jag in och redigerar i efterhand.
Tack!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Här kommer min bild på S*Lynxeye`s Satin Silver fs
som har fått syn på pippin

Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Då blir detta mitt bidrag!
Vår Drottning här hemma, PR S*Kattfarfars Christina, NFO g0923

Här kommer 2 sovande paddor 
S*Rockringen's Hippy Hippy Shake, Blåsköldpadd harlekin
S*Rockringen's Hanky Panky, Svartsköldpaddstigré-vit
Hälsningar fotograf och uppfödare Barbro

Her er mitt bidrag, (N) Fiskerjentas Esmeralda NFO f09 22, baby på bildet , men blir 3 år i juni

…och här kommer mitt bidrag med min vackra S*Nenya's Lady Mary van Tassel, NFO f 09
Sissi 

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Hej! Här är mitt bidrag till månadens katt
IC S*Lizztrix Amber, Ägare Iréne & Leif Jönsson

inlägg 34 skrivet av AngelicaT, stängde jag, då inga kommentarer om bilderna ska ges
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Tråden låses härmed och röstingen påbörjas. Rösterna skickas som vanligt till mig via PM med inläggsnumret på det bidrag ni röstar på. Endast en röst per medlem.
Mvh/Jessica, Sajtvärd
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Fotot är dock taget av Michaela.

/Lena