Så fräckt!!!
Någon har publicerat en bild på min Leo och kallar honom Ludde på expressens framsida!

Vaa??? Skojar du? Är det en bild som du tagit själv? /Sylvia

På pappersupplagan eller på internet?
Så mycket för hopphovsrätten.. mycket fräckt!
Men herregud.. Såg den nu på webben
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

"Ludde har koll på kameran" puckon.. jag skulle kolla upp de där

Jag hittar inte,,kan du visa?Men för jä…gt!
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Ja håller med #1 fy vad fräckt gjort!!
Det är ju Elinor (S*Asphagen´s) som har tagit detta foto….har sparat en print screen som jag skall skicka in så hoppas jag på någon form av dementi
Jag förstår att många tycker att bilden är himla kul men aldrig trodde jag någon skulle göra något sådant.

Håller helt med. Hur jävla fräck får man vara!!! Fattar de inte att de blir upptäckta.
Fräckt som tusan! Jag kom inte vidare när jag klickade på länken under bilden. Fanns det någon mer info om vem som skickat in den där?
De ar plockat bort det då jag skällde lite men konstigt nog ligger den kvar på framsidan….vill ju inte alls att rättigheterna till denna bild skall tillhöra expressen….vi får se om jag får något svar från ansvarig utgivare….

Jag såg bilden på expressen och blev VÄLDIGT förvånad att han var med… Hoppas dom tar bort den även från framsidan.
hahha vilken soppa….nu har jag fått lovat att bilden ej skall användas av expressen då man automatiskt ger upp rättigheterna för sin bild om man skickar in till sådant här…därför brukar jag undvika sådant.
Elinors nam och mitt är felstavat men nu har vi i alla fall fått en dementi i expressen.
Roligt att så många gillade Leo och jättekul att Elinor har tagit en sådan fenomenal bild på min älskade pojke:)
Leo har nu fått sina 15 minuter av kändiskap:)
http://www.expressen.se/husdjur/1.1168087/leos-bild-snoddes-heter-inte-ludde

Härligt att det ordnade sig 
Nu har han ju fått en massa gratis reklam!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Skönt dom redde upp det
tycker det var bra gjort o inte bara strunta i det utan hävda din/er rätt!! och att dom publicerade en hel artikel! grattis !!
S*Winsnes Wilda