Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 570 ggr
Mylingens
0

S*Mylingens Athalia...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… är den enda i vår fjärilskull som är till salu, de andra är nu bokade. Athalia är svartsköldpadds-tigré till färgen, men jag har tidigare trott att hon är silver oxå men det är hon inte.
Hon är en väldigt stillsam och social tjej som gärna söker sällskap hos någon av oss i familjen. Hon har verkligen ett ljuvligt temperament och det kommer att bli svårt att skiljas från henne. Här kommer några bilder på henne….

Mylingens
0

…ännu en bild.

Mylingens
0

Glömde att skriva att hon är 8½ vecka gammal. Här kommer en bild från när hon var 7 veckor.

Mylingens
0

…en till.

Mylingens
0

..en sista bild på henne och brorsan Amandus. //Kaisa

LittleL
0

En sådan liten pussgurka:)) Hon blir nog bokad snart ska du se. /Sylvia

Sissi
0

Vilken sötnos! Säger som #5 det tar nog inte lång tid innan hon också är bokad.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

kerstin2181
0

#1 måste få fråga, jag har sett flertalet fota sina små ute, sticker dom inte? kanske jag är för mycket hönsmamma?Generad

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Mylingens
0

#7 Det var jag oxå rädd för men i den åldern är de för rädda för att sticka. Mina har aldrig varit ute förr och de ville inte ens lämna transbortburen. Men jag lät dom ta det i sin egen takt och till slut tar nyfikenheten överhand och så kommer de ut. Men sticker de så är det tillbaks till buren och ingen annanstans. Gräset var nämligen jätteäckligt att gå på, så där var de inte länge. //Kaisa

kerstin2181
0

Oh, då kanske jag osso vågar, nästa gångFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Mylingens
0

#9 Så klart du ska göra! Det blir underbara foton och småttingarna tyckte det var roligt när väl nyfikenheten tog överhand. //Kaisa