Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 2048 ggr
Mylingens
0

Får jag presentera!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…S*Mylingens Tecknade Serie-kull som i fredags blev 3 veckor! Föräldrar är IC S*Silverbells Oleana, nfo n 03 24 & S*Häxans Simsalabim, nfo ns 24. Båda föräldrarna är HCM-testade med u.a nu i våras.
Idag har vi flyttat dom från korgen där de föddes, till den större pallkragen ute i vardagsrummet så de kan få börja sträcka lite mer på benen. Först ut på bild är den enda tjejen i syskonskaran, Kvast-Hilda, nfo ns 23/24…

Mylingens
0

Nästa bild är på en kille som heter Knasen, nfo n 23/24. Han är vi jätteglada över att få visa upp eftersom han för ca 10 dagar sen var så sjuk att jag trodde att han skulle somna in. Men mot alla odds så hämtade han sej och idag tilläggsmatas han och har börjat att gå upp fint i vikt. Han är fortfarande mycket mindre än de andra men han är pigg, frisk och matglad! Han kommer inte att ligga ute till försäljning förrän vi verkligen vet att han är helt ok.

Mylingens
0

Sen har vi Kronblom, nfo ns 03 23/24, en stor och charmig kille.

Mylingens
0

Näste kille på tur är Dagobert Krickelin, nfo ns 02 21, med en vit svanstipp. Han är en lugn och stillsam kille som man lätt fastnar för.

Mylingens
0

Sist ut är Hagbard Handfast, nfo n 23/24. Han är oxå en stor och mysig kille!

ingela-anthon
0

Vilken härlig samling med små "tecknade figurer" Skrattande

Kronblom Kyss

LittleL
0

#5 Jag säger som du…Kronblom Kyss /Sylvia

Mylingens
0

Tack #5 & 6!

Tänke bjuda på en bild med Kvast-Hilda (som jag själv är lite extra svag för) när hon och Ymer ville pussas mitt under fotograferingen idag. //Kaisa

Kattilaforsens
0

#7 Vilken söt bild. Ett blivande kärlekspar kanske.Flört 

Hela högen seriefigurer är fina. Jag ömmar dock mest för Knasen efter att ha följt hans väl och ve i din blogg.

Lycka till i morgon! Håller tummarna för dig.

Mylingens
0

#8 Tack Tina! Ja du, jag hade mer än gärna behållt lilla Kvast-Hilda men någonstans måste man ha en begränsning, suck!

Visst har även lille Knasen en speciell plats i våran hjärtan efter att ha kämpat för hans överlevnad, det blir något speciellt med en sådan katt. Peter tycker att han ska få stanna om han klarar sej och i så fall får han bo hos Peter efter vi blivit särbos, det får han sjäv bestämma. //Kaisa

Sissi
0

#7 Åååh vilken gullig bild!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

lonka
0

Jag är kääär i Daobert!!! Kyss

Juliette-
0

Gud vilka små underbara bebbar

Mylingens
0

#10-12 Tack! Just nu är dom i den härligaste av åldrarna för nu händer det så mycket hela tiden i deras utveckling. //Kaisa

Jessica77
0

Jag säger bara Hagbard…..Kyss vilken fin katt

ariel
0

Jättesöta kissar,,men kronblom något xtraKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Snusan
0

Vilka små söta pälsbollar Kyss De växer och frodas Skrattande

Vår lille skånepåg hälsar att han mår alla tiders möe go mad Cool

Kram

Mylingens
0

Tack för alla snälla ord om vår kull!

#16 Tack så jättemycket för de fina bilderna på Plysen, han ser jättefin ut. Hoppas att få se honom live så småningom…Kanske på Ras och Huskattens utställning i Varberg? Nära och bra… Ge honom en stor puss från oss! //Kaisa