Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett31-om-sajten-om-ifokus
Läst 302 ggr
RolfH
0

Lansering

Norsk Skogkatt iFokus kommer att lanseras utåt på måndag 7/8.

Jag hoppas givetvis att den skall bli väl mottagen och att många skall hitta hit (vilket det iof redan gör) så att det blir lite aktivitet.

Ni som redan är medlemmar hoppas jag är villiga att komma med synpunkter på denna helt nya sajt. Vad är bra? Vad bör ändras/förbättras och vad saknar du? Detta vill jag mycket gärna veta, allt för att sajten skall bli så bra som möjligt för alla som älskar Norsk Skogkatt

Skicka gärna ett PM till mig med dina förslag eller din kritik.

Tillsammans skall vi skapa denna sajt.

//Rolf

Schackis
0

Jag skulle nog vilja ha senaste inläggen på forumet högst upp.

RolfH
0

#1 Jag förstår men då finns risken att nya som går in i en tråd inte läser från början. Men din önskan är ändå noterad :)

//Rolf

RolfH
0

En liten putt :)

IngerH
0

Går det inte att spara ursprungsfrågan synlig på något sätt? I en egen liten ruta kanske. Sen skulle jag vilja ha som Schackis, det färska överst.

RolfH
0

#4 Jag noterar önskemålen och kommer att föra dem vidare.

//Rolf

WesthKiowas
0

Jag skulle också vilja ha sista inlägget högst upp, smidigare om man är inne och kikar ofta.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

RolfH
0

Jag har fått höra från suportteamet att det är en funktion på gång men att den kan dröja ännu ett tag. Den funktionen gör att när du går in i en tråd så kommer du automatiskt till den första av dig olästa kommentaren. Vi får se hur länge det dröjer då det faktiskt är ganska mycket utveckling på gång för iFokus i sin helhet.

//RolfH

WesthKiowas
0

Det låter ju kanon ju!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Florinellas
0

Går det att få till funktionen citera tidigare inlägg, vore ju det väldigt bra.

RolfH
0

#9 Citerafunktionen har också diskuterats också och jag tror mig minnas att man inte tyckte den var nödvändig. Man kan ju göra som jag har gjort här (grind + nr) för att hänvisa till tidigare inlägg eller också kan man kopiera och klistra in och kursivera.

Florinellas

>Går det att få till funktionen citera tidigare inlägg, vore ju det väldigt >bra.

//RolfH

Florinellas
0

Jaa det klart! Vad smart!

Sagolika
0

Trevligt med ett Skogisforum!

Ska bli kul och intressant. Glad