Princess har flyttat
För att undvika spekulationer, så skriver jag detta här. Min S*Eye Rock`s Dark Princess har flyttat till en vän i Säffle. Hon har aldrig accepterat min förstfödda S*Brygghuset`s Burning Eliza, kanske lite fertilrivaler, trodde jag, sen kom Dogge, hon flög på honom nästan varje dag, och hon började även bråka med min huskattshona. Jag kastrerade henne, och det vart något lugnare, men mycket tjafs ändå, och när man bor i lägenhet och inte kan separera bråkstakarna, så var detta ohållbart, ingen mådde bra av det, så hon fick flytta till en kille, som hade en kastrathane, och detta funkar så kanonbra, så jag unnar verkligen henne det, hon finns i mitt hjärta, och hon fick det bättre, så är det bara
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

härligt att det gick så bra i nya hemmet!:) då blir man lite lugnare i själen och vet att man gjort det bästa man kunnat!:))
kram på dig!:)
en vrååååååååålande syrra till lillan hälsar till vackra satin.. ;)
Trist att behöva placera om katten. Men skönt att det gått bra!

Det viktigaste är att våra små hr det bra och det har du nu ordnat, jobbigt att behöva omplacera men görman det för djurets skull så tycker jag bara det är guld.. Skönt hon fått ett eget paradis
Sorgligt att behöva omplacera en katt, men det är ju inte alltid man kan välja själv. Skönt att flytten gick bra!!! 
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Jag har lärt mig att inte vara egoistisk, och visst behöver man fundera på svåra beslut, men man måste välja för kattens bästa, och detta var det bästa för Princess, och att det är en vän, gör det bara bättre. Princess var en idealkatt för övrigt, mycket snäll och social, och som ni förstår, hade det varit ur avelssynpunkt, hade jag omplacerat huskatterna före. Ingen ny katt är tilltänkt, utan jag är helnöjd med mitt katterie, som det ser ut idag, en kanongrupp som håller sams, som leker och busar med varandra, utan bråk och tjafs

#1 Satin hälsar tillbaka till sin vackra syster yster

Fick en uppdatering ang min lilla Princess som flyttat till Säffle, hon har gått upp massor i vikt, och mår som hon heter, nu äntligen kan jag skriva över henne på nya ägaren, med både rent och gott samvete

#7 Hejsan
jag tycker att du gjort alldeles rätt ,även fast det är det sista man önskar att behöva skiljas från sina älskade katter ,så måste vi ju tänka på vad som är bäst för dom när något är fel och det måste vara otroligt glädjande att få höra att hon mår som namnet hon bär ,lycka till
mvh Annette S*StjärnSkogen's