Rockringens K-kull
Äntligen har "Funky" kommit i löp, så nu bär det av till Örnsköldsvik med flyg i morgon bitti. Den tilltänkta fästmannen är EC S*Trollgumman's Yngve Yster som är svartsilverspotted och vit och
mamma Funky Pretty är svartsköldpaddsilverspotted-vit.
Har vi tur så blir det småttingar mitt i semestern och det blir min K-kull med låtar. Namnförslag mottages tacksamt, men de måste börja på K.
De namn jag fastnat för hittills är 
Hane
S*Rockringen's Kokobombombom
Hona
S*Rockringen's Kom igen Lena
Hälsningar Barbro och en "trånande" Funky

En hälsning till från mattan 

Spännande! Det blir fina färger på ungarna.
Tänk om min hona kunde börja löpa också.
Susanna

Kan man boka , kom igen Lena redan nu? ha ha
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Visst är det coolt
Hon ska åtminstonde inte bo kvar hemma, man kan inte ha en Dinga Linga Lena och en Kom igen Lena 
Jag verkar gilla "Lenor", men det blir ingen Lena Anthem i nästa kull, jag lovar 
Vad roliga Ni är
Du och Kerstin *skratt*! Riktigt Coola namn förslag iaf.
Härligt med en löpande kelsjuk hona hemma…håller tummarna för att de får till det de små turtur duvorna!
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Killing me softly
Till en riktig snygging
Framtida ägaren till Kokobombombom får nog bokstavera högt varje gång han/hon ska skriva namnet. För att inte tala om framtida vinster i panelen… Då lär du få skratta gott. Charmigt dock.

Killa mig på Kilimanjaro
Gruppen som framförde sången hette Peppe and the Popping Peanuts. Hi hi, vore klart kul med ett sånt namn.
Haha, Kokobombombom, vilket underbart namn..
Hoppas brorsan får till det med din snygging, så vi får kolla på snygga rockringar bebisar snart igen..
Hälsningar från S*Glömstaskogens och syrran Yrja Yrväder

#6 Ja vi har samma humor
Tack, jag hoppas tumhållningen hjälper, det är en bit att åka…
#7 Ja, fast på Amicas utställning så hjälpte inte det, vi skrattade gott åt uttalen på både katter och ägare i panelen. Aristo Lajmas Terry Vajking, swedish winner och för att inte tala om Britt Wejdsten (Vadsten) och Alexei Schuschukin……..
Så vad kan väl en liten Kokobombombom ställa till med…
#8 Coolt namn, får ta det den dagen SVERAK godkänner mer än 35 tecken i namnet, jag har för långt stamnamn…
#9 Åh, tack och hälsa tillbaka till vackra Yrja 
Nej, nu måste jag natta. Har badat Funky så hon är fin, sen ska jag gå upp kl halv fem och åka till Arlanda för att hoppa på flyget. Det blir jätteskoj

# 3 Ja, vi får hoppas det blir fina silverbarn. Jag ska hålla tummarna för din hona. Funky och Honky
löpte ända fram till februari, då la de av. Men BÅDA började löpa nu i veckan… Så det finns hopp
0# Jag får väl flika in med ett par förslag.
Hane: King Of The Whole Wide World
Hona: Kiss Me Quick

Hemma igen, allt gick kalasbra. Funky sa inte ett ljud på hela resan, bara låg och kikade i flygväskan, kanske hon visste vad som var på gång :)
Nu ska jag bara sitta här hemma och hålla tummarna. Funky kom inte av sig i sitt löp, hon hoppade glatt upp och strök sig mot Yngve det första hon gjorde, han såg nästan förvånad ut över hur "framfusig" hon var. Hon var helt klart nöjd med mattes val av hane. 
Vi hann redan se tendenser till parningar innan jag åkte, så jag är helt övertygad om att allt kommer att gå toppen.
Stort tack Johanna för allt, det var härligt att träffa både Yngve och dig igen, men även dina andra charmtroll
Barbro

Waow !!! denna parning ska bli intressant att se resultatet av sedan, ser ut att kunna bli kalas bebbar där 
// Marita

Spännande!
King Creole, Knock on wood, Kashmir, Keep on knockin'
Metallica tycker naturligtvis en ska heta Kill Em All! 
Lycka till!
Maria

#15 Jaaaa! Kill Em All måste nån heta!!!! Knockin' on Heaven's door är också en guld låt. Kickin Up Dust, Kryptonite, Karma Chameleon eller Keep the faith. Några förslag kom jag på i alla fall.

Ja detta var inte lätt, har läst på många cd skivor, hittade ngr i alla fall.
Karenina , Thåström
Keep the faith, M. Jacksson
Keep coming back, Richard Marx
Keep on , Jerry Williams
Keep on Rollin` Jerry Williams
King of Majesty, Hillsong
Mvh Malin
Kiss Kiss Kiss
Killing Moon
Kill the Pain
Kiss the dirt
Kill Kill Kill
Kung för en dag

Mina bidrag blir;
1. Khashoggi's Ship - Queen 
2. Killer Queen - Queen

Kollade igenom sambons hårdrockssamling lite snabbt och jag måste säga att det var förvånande svårt att hitta låtar på K…
Har i alla fall två bidrag:
1. Kind hearted light - Masterplan
2. Kitteldags - Finntroll (i o f s menas matkittel men ändå..)
Nu har jag några till! 
Kling-Klang - Kraftwerk
Kristallo Kraftwerk
Kiss of death - New Order
Kick the Bucket - OMD

Oh vad spännande! Halvsyskon under tillverkning! Hoppas det blir många små pälsbollar. :)

Kick It In (Simple Minds)
Kill the pain (INSX)
Kiss you all over (No Mercy)
Kitty Kat (Beyoncé)
Knockin on every door (Roxette)
Vi håller tummarna på att allt går väl!
Aliosha & Hrund

Supertack för alla underbart härliga namnförslag. Det lutar lite åt att det bara blir svenska namn, så ös på bara 
Kram o tack
Barbro och Funky förstås

Kung i baren-Uggla & Kevlarsjäl-Kent

Ja då kommer några namnförslag till Knorren, snaps visa
Katarina, Kär och Galen Kapten Kid Ulf Lundell.

#25 #26 Strålande. Kung i baren är ju lysande. 

Inte lätt att hitta svenska låtar som funkar. Några förslag har jag i alla fall, dock inga hårdrocksband, är de det de ska vara?
Kärleken är evig / Lena Ph
Kungen av Cala Bassa / Ledin
Kär i en ängel / Håkan Hellström
Lycka till med namnletandet, men det är ju ett tag tills du behöver bestämma dig så vi ska nog lyckas få ihop ett helg gäng namn åt dig att välja på :o). Det är riktigt roligt att sitta här och leta :o))
Kattis

#28 Nej, det behöver absolut inte vara hårdrocksband, däremot brukar jag välja namn som "sticker ut" lite och är lite udda. Vanliga "fina" namn är inte riktigt min grej 
Supertack för all hjälp
Pussa de små från mig/Barbro

Jag har hittat ngr namn till
Krylbo Central
Kom, komedienne
Karin, änglalika
Kär i ett ideal
Kille kill
Malin
Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkan Hellström 
Några förslag:
Kallt kaffe
Kärleken väntar
Kevlarsjäl
Klåparen
Kräm (så nära får ingen gå)
Kungen är död
alla med **Kent
**Kyrksilver
Kungen av kosmos
Känslig
av o med Di Leva
å en sista
Kom och ta mig
med Intermezzo

Tack för alla härliga förslag
#30 Kille kill var lite coolt
#31 För långt tyvärr
# 32 Här blev Kom och ta mig favorit
Hälsningar till er alla
Barbro
Jaha det var på svenska, då kom saken i ett annat läge:-)
Kalle kobra
Kolapapperskung
och min personliga favorit:
Kika digga ding