Fint Dambesök....+en fråga..
Idag kom skönheten Njeris Billie på besök till Leo.Första gången jag hör han båda jama o yla
han kvittrar bara i vanliga fall..
Det är ju inte så att dom hatar varann men ligger ca 1 meter ifrån varann hela tiden… brukar det vara så? Dom har bra med plats(tvättstuga+inglasad balkong) och ingen stör dom direkt… Han är en gantleman,eller ja,oskuld med
, men backar inte dom få ggr hon fräst till… finns det några knep(hon verkar gått ur löpet lite under resan hit(1tim) men när jag klappar henne åker rumpan upp iaf..
S*Winsnes Wilda

Hejsan
jag brukar låta honan få lukta runt lite i rummet och vänta tills hon börjar se lite avslappnad ut ,innan jag låter hanen träffa honan och då bara för en kort stund ,sedan så väntar jag en stund till och sen släpper in hanen igen ,och då så om allt verkar ok så lämnar jag dom ifred och sen tittar till dom då och då ,den senaste gången jag skulle para Olivia så var hanen oerfaren så då visste han inte riktigt hur det skulle gå till och hon kom avsig ,sen började hon att löpa efter ca 2-3 veckor och då fick dom träffas på hennes 3 dag i löpet ochnär dom såg varandra då så började han att kuttra och hon svarade sen var det pang på och resultatet av allt väntar jag i vilken timme som helst .
lycka till mvh Annette
vi har gjort precis så när dom träffades.hon kom hit vid 11 i förmiddags..vågar man lämna dom ihop under natten? det känns ok men..
va roligt!! håller tummarna för att allt går bra o att man får dregla över nya underverk snart då!
S*Winsnes Wilda

ja ,om dom verkar OK ihop så låt dom vara tillsammans i natt ,det kankse då dom paras ,när ingen kommer och stör
hon håller på att bädda nu så natten blir nog lång och mjölk har hon fått i tuttarna nu
/Annette
ja man vet ju själv,publik är väl knappast det optimala ha-ha! dom har börjat "prata" nu o nu ska matte sova. blir till o vaka för dig inatt då
kollar in imon bitti o ser hur det gått för er.
natti/camilla
S*Winsnes Wilda

Hur har det gått för er båda, blev det någon parning (vad du tror, massa hårtussar på altanen eller dyl) och hur har det gått för dig Maximus, några bebbar??
Hej Gumman!
nää verkar inte varit nån action under natten men j tror hon börjar bli mer mottaglig…rumpan åker högre o högre när j kelar m henne.han ylar lite mer,tror det får igång henne(håller tummarna)..
nägra bebbar i natt?
S*Winsnes Wilda

Håller tummarna för att det blir parning & bebisar i denna tråden snart 
Trevlig Helg // Merlyn

#5 och # 6
nä inga bebbar i natt och inte nu heller ,hon bara bäddar och imorse när jag vaknade så låg hon under mitt täcke ,så vi får väl se var damen behagar föda och när!
och hur har det varit för er något tecken på natt aktivitet
/Annette
Tack..
ja hon är så fin,vi hoppas hon blir moster snart.. det går sakta framåt iaf…skulle tro att hon snart släpper till..
just nu är det så himla varmt så dom bara sover…
S*Winsnes Wilda
Nu har parningen börjat här!! sett 2 fullbordade med rullningar o allt
S*Winsnes Wilda
Kul!
Susanna
Japp
nu har det lossat ordentligt,så nu måste det ju ta,tycker jag..
S*Winsnes Wilda