Röda Honor

Åååh, hon är så vacker Pyrit!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Så många vackra röda honor! Det är verkligen läckert!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Susanna

# 10 Åh, nu tror jag att tioöringen trillade ner; Är det månne #0 du väntar på? En ljuvlig liten varelse.
#12 Jag som egenligen inte är så förtjust i röda katter blev helt förälskad i denna dam men det underbara namnet. Hon påminner så mycket om vår första skogis i uttryck och typ.
#13 Visst är det S*Fridalas Kastanj jag väntar på. Hon finns på min Avatar! Det är 11 långa dagar kvar till hon får flytta hem till oss. Men den som väntar på något gott…
Susanna
Tack för alla fina kort - det är något speciellt med röda honor, jag hade tänkt att behålla en av de röda honorna i vår senaste kull - så råkade en liten padda bestämma sig för att stanna istället
#10 vi har också börjat räkna dagarna, det är inte en lugn stund här hemma nu och det bästa kattungarna vet är att klättra på mina ben upp i knät - när jag sitter vid datorn …..
- Igår blev det STOR kloklippning här hemma

#14 Kastanj är verkligen ur läcker som helst, lite avis är jag på dig
Nästa katt vill jag ska vara röd för det är så vackert.
//Sussie
#13 va kul! Tack!

#18 Så fin!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Råkade skicka in en bild i fel tråd förut, provar igen om det blir rätt nu…… på bilden ligger det iaf 8 röda skogkatter, varav 4 av dem är honor inkl mamma katt som heter Fyrligans Sombra Lo

#23 hihi, viken härlig bild!

S*Lapommis Azalea

S*Svampan's Kantarella