Röda honkatter
Hur vanligt är det med röda honkatter igentligen?
Tror inte att jag sett nån.
Ni som har eller vet nån,fram med bilder på dom
kram Maggan
Kolla på S*Celadon's hemsida www.celadon.nu. De har haft två kullar med bara röda kattungar (utan vitt). I den första kullen var övervägande delen honor och i den andra fanns också ett par honor.

Här hemma finns CH S*Pole Position´s Amalthea, en ds 22!

Jag hade en röd honkatt för några år sedan… men hon var ingen norsk skogkatt, en liten söt husis var hon:) Sussi var hennes namn, men tyvärr har jag ingen bild på datorn…

oj oj en sån sötnos.Synd att hon ska flytta till Italien.Annars hade jag nog kommit o tagit henne hit till Kiruna.
Här är brist på skönheter över lag tror jag.Fast jag tillhör väl kanske fel kön för att avgöra det
//Maggan
ps.de andra kissarna är ju också finfina.ds
Min S*Fridalas Kastanj är rödtabby.

Susanna

Maggan50: om du är sugen på att köpa en röd skogistjej så vet jag var det finns en superläcker röd&vit hona som är till salu!!! 

#13 Kastanj………

/Monica

Så vackert! O vad jag önskar mig en röd liten hona. Det är något extra med det röda/creme och feminina tillsammans.. uj uj..
Riktigt fina tjejer!
Med tanke på hur många röda hanar de fötts den senaste tiden så borde väl även antal röda honor öka…eller!?
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#22 Ja nu tycker jag faktiskt att ni med sköldpaddor får ta ert ansvar.. hahaha! 
#23 Ja, eller hur!
Den här gången har jag iaf parat min padda med en brunagouti hane, så några röda honor lär det ju inte bli…men ev röda hanar. 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

/ Sophia