Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 4717 ggr
maggan50
3

Röda honkatter

Hur vanligt är det med röda honkatter igentligen?

Tror inte att jag sett nån.

Ni som har eller vet nån,fram med bilder på dom

kram Maggan

Kattilaforsens
0

Kolla på S*Celadon's hemsida www.celadon.nu. De har haft två kullar med bara röda kattungar (utan vitt). I den första kullen var övervägande delen honor och i den andra fanns också ett par honor.

Signe-Jonna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rödtabby med vitt finns det en här! Glad

Frostvikarna
0

Här hemma finns CH S*Pole Position´s Amalthea, en ds 22!

Starfall
0

Jag hade en röd honkatt för några år sedan… men hon var ingen norsk skogkatt, en liten söt husis var hon:) Sussi var hennes namn, men tyvärr har jag ingen bild på datorn…

Mylingens
0

Vi har en röd honkatt utan vitt här hemma nu som är 6 veckor gammal! Hon är bokad av en tjej i Italien som är intresserad av att ställa ut, roligt! Hon heter S*Mylingens Lucella… //Kaisa

Mizzy
0

här kommer min Mizzy som är rödspotted och som för övrigt fyller två år i morgon

Mizzy
0
lynxeyes
0

Här kommer min röda tös Flisan som är solid röd. (S*Kisamos Flisan NFO d)

/ Sophia

maggan50
0

oj oj en sån sötnos.Synd att hon ska flytta till Italien.Annars hade jag nog kommit o tagit henne hit till Kiruna.

Här är brist på skönheter över lag tror jag.Fast jag tillhör väl kanske fel kön för att avgöra detFlört

//Maggan 

ps.de andra kissarna är ju också finfina.ds

[michaelalundgren]
0

Juste, jag glömde :P

Vi har haft en tjej som flyttat till Italien.
S*Glömstaskogens Hannah, NFO d 23

skogisen
0

Vi har en rödtabby tjej hemma S*Järvaskogen's Gasoline 1år & 4mån

d 22

ett riktigt yrväderKyss![](../ShowFile.aspx?BinaryId=fb927787-38a3-4070-9f80-295f7f3dc333&Filename=våran flamma.jpg)

skogisen
0

Vi har också en d 09 22   S*Kaup Home Cat's Pyrit   10 månSkrattande![](../ShowFile.aspx?BinaryId=7d0e31f5-20e1-428b-9114-0363a781c28b&Filename=gosepluttan Pyrit.jpg)

Kronängens
0

Min S*Fridalas Kastanj är rödtabby.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=1ba7f6c1-3584-40a8-b242-cdee8feeba1b&Filename=Kastanj2 30 april 2008 400pxl.jpg)

Mezzo
0

Maggan50: om du är sugen på att köpa en röd skogistjej så vet jag var det finns en superläcker röd&vit hona som är till salu!!! Skrattande

Pulcherimas
0

#13 Kastanj………KyssKyssKyss

/Monica

LottaC
0

här är S*Redtails Stardust….

Vildfagre
0

Hejsan! Jag är ägare till Silverbell´s Geisha. en underbar katt på sex år. Tycker det är så härligt med alla olika färger på skogisarna, just nu ligger svart-vit mej varmt om hjärtat./Laila

LaSadie
0

Vi har en röd tjej! S*Vrethagens Madame Mim d09 22

svarttraskets
0

Vi har en jättevacker rödvit/vit tjej som förhoppningsvis ska få bli mamma i år!

S*Svartträsket's Lugia, d 03

/Martina

Turill
0

Här kommer en bild på S*Musslan Coccos d 24

AngelicaT
0

Så vackert! O vad jag önskar mig en röd liten hona. Det är  något extra med det röda/creme och feminina tillsammans.. uj uj..

#16 Kyss

Sissi
0

Riktigt fina tjejer!
Med tanke på hur många röda hanar de fötts den senaste tiden så borde väl även antal röda honor öka…eller!?

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

AngelicaT
0

#22 Ja nu tycker jag faktiskt att ni med sköldpaddor får ta ert ansvar..  hahaha! Skrattande

Sissi
0

#23 Ja, eller hur!
Den här gången har jag iaf parat min padda med en brunagouti hane, så några röda honor lär det ju inte bli…men ev röda hanar. Skrattande

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***