Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 269 ggr
Sagolika
0

Har vägt Tiffy igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon väger hela 6,5 kilo! Det tycker jag är ganska mycket för vara en fertil hona. Hon är stor, lång och högbent, men lite tjock är hon allt Generad Hon stjäl utav Bijous bebismat.

Sagolika
0

Tiffyn

Zios
0

WOW, det var ingen dålig vikt på en honaFörvånad Nu blir jag liiite nyfiken, hur mycket väger din vackara prinsessa Bijou Kyss Kram Monica

Sagolika
0

Bijou väger ca 3,4-3,5 kg just nu. Hon är lång i kroppen och högbent, så hon ser lite tanig ut, men jag tror att hon kan bli ganska stor hon med som vuxen. Kanske t.o.m. större än mamma Tiffy :)

Jag hoppas vi ses på nån utställning, Monica :)

Kram Nina

Pia-Leena
0

Ojdå, det var mycket - inte många som blir så där stora.

Min fertila hona väger 6.7 Glad Hennes mormor vägde 7 kilo.

Min Cevita är den mest aktiva här hemma också… hihi

Men hon har nog lite extra hon också… hihi

Hon leker och busar mycket Kyss

Zios
0

# 3 Jag kommer till Hässleholm på söndag, ses vi kanske där?
Har anmält till nån till men vet ej ännu om vi kommit med och kommer att anmäla till några till under sommaren, vi hoppas att vi kommer medSkrattande 
Bijou har en bra vikt, jag hoppas få se henne irl snartCool

Sagolika
0

#4 Ja, din Cevita är också en stor, maffig flicka :) Tycker det är kul att det finns lite stora NFO-tjejer också och inte bara små, nätta tjejer i 3-4kilosklassen. Tiffy ska dock banta lite nu genom motion (lek) och lite annan mat.

#5 Jag kommer både lördag och söndag till Hässleholm. Tiffy & Bijou ställs båda dagarna och på söndagen även Chagall & Aurelie + Bijou som kull. Jag är hopplös på att känna igen folk, men det vore jättekul att träffas och byta några ord. Det gör jag gärna med er andra också, så känner jag inte igen er ber jag om ursäkt i förväg. Mitt stamnamn S*Sagolika är på burskynket,

Mezzo
0

Nina: kan man inte få se en ny bild där du håller henne i utställningsposé? skulle va intressant och se :))

häärlig vikt ju!

kram!

Sagolika
0

#7 Nämen Hej Malin! Glad Jag har missat ditt inlägg här. Har varit i stugan.

Hm, nu blev jag lite tveksam här eftersom både Bijou och Tiffy nämnts här i tråden. Vilken av dem ska jag visa i utställningpose? Tiffy eller Bijou? Flört

Kram Nina

Mezzo
0

Tiffy!;) men du får självklart visa bägge två!:)
Kram!;)

Sagolika
0

Okej. Jag måste dock ha lite hjälp, eftersom jag inte kan fota och sträcka på en gång. Dessutom har jag ju problem att sträcka ut och hålla dem överhuvudtaget pga min värk. Men jag ska se om jag kan hitta någon som kan hjälpa mig med detta. Återkommer med bilder ;)

Kram.

Sissi
0

Verkligen en bra vikt på en hona…och jag som tyckte min hona vägde mycket, 5,5 kg!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Zios
0

#6 Jag är lika "blind" som du… känner inte igen folk men däremot deras katter Skrattande Katterna har man ju sett på hemsidan, så det är nog en förklaring, eller?