Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 542 ggr
Margona
0

Min älskling Smeagol

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Smeagol är så svår att fota och bilderna blir aldrig riktigt bra inne. Men visar en av bilderna från idag.

Pia-Leena
0

Han är fin ;)

Fixade lite på bilden för dig. Lite ljusare. hihi

Margona
0

#1 Tack för hjälpen nu vart den genast bättre! Han är fin min kille men så svår att fota då han alltid blir så svart på bild.

SKOGSGLIMTAN
0

Smeagol är såå fin, ska bli kul se han på webcam*ler*

Margona
0

#3 Den fungerar tyvärr inte eller så gör jag fel=))))

Margona
0

Här mera Smeagol men som sagt han är svår att fota. Här var det skymning och det räcker för att hans färg ska se konstig ut.

skogisen
0

Halloj Margona!!

jag har Ljusat upp Smegol lite, eftersom det alltid är så svårt att fota svarta katter--det är inte alltid fotografens fel *skratt*

Men nu blev han klart bättre till sin fördelSkrattande

Kram /Yvonne

Labolina_73
0

vacker….

Margona
0

Tack snälla Yvonne! Han är så svår att fota inne och ute måste det nästan vara sol för att bilderna ska bli bra. Han blir sällan bra på bild förutom på vissa bilder men det är mer ett undantag.

Kram

Margona
0

#7 Tack! Du har ju också sett honom i verkligheten och vet att han är betydligt finare när man ser honom live.

skogisen
0

Jag håller med dej till fullo!

Kram /Yvonne

Margona
0

Här en gammal bild på min underbara och busiga kille. Jag har en kattunge hemma som är riktigt i farten men jag tror Smeagol är den som leker mest.

Margona
0

Idag har jag tillbringat hela eftermiddagen med min älskade Smeagol. Jag fotade honom ganska mycket men min kamera är tyvärr inte den bästa. Han är bättre men släpar fortfarande på sin svans.

Margona
0

En till på min fina och älskade kille.

Margona
0

En till, fy vad jag saknar att ha honom hemma, nu hoppas jag han blir frisk snart så att han kan komma hem till mig.

Margona
0

Här en bild på min stackares onda svansGråter