Möss, vippor, bollar?????
Hej!
Mina katter har olika favoriter i leksaker.
Agnes min huskatt, möss.
Blaze gillar bollar och möss.
Bettan bollar och vippor.
Sen leker de med allt men deras favoriter är dessa.
Mina katters favoriter är nog sugrör! oj, vad det är poppis. Min ragdoll är vansinnigt förtjust i kattsandskorn (vi har en liten grövre sort) Hittar hon ett korn på golvet kan hon ha hur kul som helst (och kattsand på golver är det ju hmmm… hela tiden *skratt*) Annars är det nog råttorna som är favvisar. Min yngsta hane gillar att apportera.
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Min yngsta älskar att flå leksaksråttor *S* och sen springer han omkring med pälsen hihi han älskar att bära på det mästa *s* sen är ju vippor och bollar favoriter både bland äldre och yngre../Eva
Min Skogis gillar allra mest leksaker som prasslar och Birman gillar små pälsmöss med svans. Dock brukar Skogisen äta upp svansarna på alla möss till Birmans förtret.
en fråga bara är inte ni nyfikna på vart pälsen på alla möss å kattleksaker kommer i från? vilket djur å land hur dom avlivas osv? här ska jag inte köpa ett pälsmus lr leksak mera för om man kollar på vart dom kommer ifrån o hur dom behandlar sina djur så kan man tänka på hur en kattleksaks-djur har fått levt o avlivas.

icsh ja jag har slutat köpa sådana möss (några år sedan) även om katterna älskade dem. en sorts vippa med tygtrådar färgglad, de är fullständigt galna i den och den håller bra. Vettan apporterar med nallar och annat bra i munnen.

Laserpekaren slår allt här hemma, bra motion för katterna, ha ha
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Min nya katt Manipi han gillar bollar bäst, busig är han, klättrar och far runt.

Hur ofta får du köpa nya leksaker?
Ca 1 gång i veckan köper jag ngt nytt.
Mina katter älskar allt som sitter fast i något sorts snöre…brukar kalla dem "mus på pinne", annars är vippor i alla dess slag en stor favorit!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***