Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett06-mat-leksaker
Läst 657 ggr
maaro
0

Möss, vippor, bollar?????

Hej!

Mina katter har olika favoriter i leksaker.

Agnes min huskatt, möss.

Blaze gillar bollar och möss.

Bettan bollar och vippor.

Sen leker de med allt men deras favoriter är dessa.

SillyZones
0

Mina katters favoriter är nog sugrör! oj, vad det är poppis. Min ragdoll är vansinnigt förtjust i kattsandskorn (vi har en liten grövre sort) Hittar hon ett korn på golvet kan hon ha hur kul som helst (och kattsand på golver är det ju hmmm… hela tiden *skratt*) Annars är det nog råttorna som är favvisar. Min yngsta hane gillar att apportera.

/Jessica

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Myskatten
0

Min yngsta älskar att flå leksaksråttor *S* och sen springer han omkring med pälsen hihi han älskar att bära på det mästa *s* sen är ju vippor och bollar favoriter både bland äldre och yngre../Eva

Sol-Mone
0

Min Skogis gillar allra mest leksaker som prasslar och Birman gillar små pälsmöss med svans. Dock brukar Skogisen äta upp svansarna på alla möss till Birmans förtret.Förvånad

Ledin
0

en fråga bara är inte ni nyfikna på vart pälsen på alla möss å kattleksaker kommer i från? vilket djur å land hur dom avlivas osv? här ska jag inte köpa ett pälsmus lr leksak mera för om man kollar på vart dom kommer ifrån o hur dom behandlar sina djur så kan man tänka på hur en kattleksaks-djur har fått levt o avlivas.

vettan
0

icsh ja jag har slutat köpa sådana möss (några år sedan) även om katterna älskade dem. en sorts vippa med tygtrådar färgglad,  de är fullständigt galna i den och den håller bra. Vettan apporterar med nallar och annat bra i munnen.

kerstin2181
0

Laserpekaren slår allt här hemma, bra motion för katterna, ha ha

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

maaro
0

Min nya katt Manipi han gillar bollar bäst, busig är han, klättrar och far runt.

maaro
0

Hur ofta får du köpa nya leksaker?

Ca 1 gång i veckan köper jag ngt nytt.

Sissi
0

Mina katter älskar allt som sitter fast i något sorts snöre…brukar kalla dem "mus på pinne", annars är vippor i alla dess slag en stor favorit!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***