Gratis resa till Italien
Någon från Stockholms området som skulle vilja åka till Italien i slutet av maj och leverera en kisse?? skicka mig ett mail så förklarar jag vidare /Lena
Jag skulle gärna vilja åka till Italien,men kan inte tyvärr för jobbet.
Om jag sålde en kattunge till utlandet så skulle jag kräva att dom kom och hämtade den också.
Vet flera som sålt så långt som till Japan och dom har kommit hit o hämtat kissen.
//Maggan

Låter ju inte helt fel dock har jag leverans på mina egna då och nya bebisar dock håller jag med maggan att har man köpt en katt får man också hämta den

Kan nog tycka att man må försöka att lösa saker till allas fördel och självklart vet jag också att "om man köpt en katt…" nu var det ju inte det denna tråd gällde utan om någon hade möjligheten eller lusten att hjälpa oss. Skulle självklart själv åkt om min hälsa varit bra och då hade jag inte skrivit här.
Oj, ett sådant erbjudande trodde jag det skulle bli rusning efter
Tråkigt att du inte kan åka själv så du fått lite värme + se med egna ögon hur missen kommer att bo:)
Lycka till med att hitta rätt hjälp!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#4 Tack, ja sol och värme skulle jag inte ALLS ha något emot då vi fortfarande har SNÖ kvar här uppe!!!!
#5 Ja lite lång väntan blir det ju.

Tack för alla svar det verkar lösa sig!
vad bra=) hoppas kissen får det bra därborta och lär sig italienska snabbt ;p
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
# 1 och 2 tänk att det måste klankas på folk så fort ni ser en chans.
Till LenLass, vilken underbar möjlighet att få åka ner och se kattens blivande hem eller som nu låta ngn annan (man litar på) lämna kattungen och på så sätt även vara referens för hur det är i kattens nya hem.
Lycka till med transporten av den blivande Italienaren/Italienskan!

#9 Tusen tack för dina rader, de värmer!!

#9 Jag klanka inte, inte så jag mena.. Dock vet jag många som åkt väldigt väldigt långt för att hämta sina bebisar och om de har möjlighet anser jag de ska hämta med..
Håller med Juliette!
jag klankade inte heller utan sa bara va jag tyckte.
Förresten då det ändå talas om klankande.Tycker att det här forumet verkar tappat sin mening.Inte många som får svar på sina spörsmål här inne längre,utan det liknar mest en klubb för inbördes beundran.samma ena som skriver inlägg,o samma kompisar som svarar.Varför inte lyfta luren o snacka i stället o låta de som har frågor få svar,om det finns nån med kunskap kvar här inne.
//Maggan

Själv säger jag så här, vore underbart att få köpa katt av LenLass, wow vilken tillmötesgående uppfödare, underbart av dig att ställa upp på det, skulle själv osso göra det, om jag har möjlighet
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

#13 Jo och de var en pik eller?

#13 Jag håller verkligen med, kanon av Lenlass att ställa upp. #14 Va menar du?!

#13 o 15 Tusen tack för de orden, Jag försöker bara avhjälpa en besvärlig situation och jag tycker nog att man skall göra allt man bara kan för att hjälpa varandra. Behandla andra som du vill bli behandlad själv tycker jag är ett gott ordspråk och en bra utgångspunkt i livet. Om man kan kombinera nytta med nöje ser jag inget fel i det. Även om vi inte kan fröjda oss i Italien så skulle det glädja mig om någon annan kan och samtidigt hjälpa mig och kattungeköparen.

#14 absolut ingen pik
sån är inte jag, skrev bara hur jag kände
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
#16 Du har en sund inställning tycker jag. Det är väl toppen om man kan hjälpa varandra. Hoppas att situationen löser sig till det bästa både för dig, kattungen och köparen.