Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 393 ggr
Tigerkakans
0

Poppe har blivit pappa igen

Poppe har blivit pappa för andra gången i lördags till två små småttingar. En tjej och en kille. Killen vägde 138 gr och tjejen vägde 114 gr när de föddes. Vi väntar med spänning på bilder på småttingarna.

Mamma till kattungarna heter S*Celadon's Cygnus Sadr och pappa är IC IDP*Bisysslans Busy Propolis. 

/Linnea

Kattilaforsens
0

Grattis! Mamma Sadr är kullsyster med min Cassiopeia och jag visste därför att Sadr skulle få träffa er hane. Vad blev det för färgutfall? Väntar med spänning på bilder.Glad

asla
0

Grattis!!

/Åsa S*Rumpetrollets

Tigerkakans
0

Tjejen är en sköldpadda och killen visst lik morfar. Har inte fått några bilder ännu men hoppas de dyker upp snart. Jag håller på att spricka av nyfikenhet.

/Linnea

Tigerkakans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hm, det blev visst lite fel i hastigheten på killens vikt.GeneradDet ska vara 128 gr och inte 138 gr.

Jag lägger ut en bild på mamma katt och småttingarna. Fler bilder finns på vår hemsida där de har fått en egen sida. Länken finns än så länge under nyheter i menyn. Där finns också en kontaktlänk till de som har kattungarna.

/Linnea

Juliette-
0

Grattis!
Vilken mysig liten koja de bor i

[Pimme]
0

kollade på hemsan å va fina dom e. om mammans föräldrar finns me i pawpeds så kan du maila in mammans namn så kommer hon oxå me å då blir stamtavlan kommplett

Tigerkakans
0

Jag glömde prata med ägaren till mamman om att skicka in uppgifter om henne till Pawpeds. Hur som helst kommer hon med när uppgifterna på kattungarna skickas in.

Kul att du tyckte om bebbarna. Glad

/Linnea

Kattilaforsens
0

Vad kul att få se bilder på de små trollen. Moster Pejan hälsar så gott!