Foderbilen
Jag vill bara upplysa alla "Stockholmare" om ett företag som heter Foderbilen. De kör ut/hem katt och hundartiklar inom hela Stockholmsområdet med extremt låg fraktkostnad, endast 19 kr.
De har ett otroligt stort utbud av mat, sand mm och man kan även utnyttja sina uppfödarrabatter. Dvs de har Royal Canin, Hill's, EverClean m fl stora välkända märken.
Jag tycker att det är helt underbart att slippa bära alla tunga mat och sandförpackningar, dessutom spar man en massa tid.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Det är inte bara Stockholmare som kan beställa, jag bor i Degerfors och jag beställer min kattmat därifrån
leverans enda upp till dörren.
Helt perfekt för mig som inte har bil att slippa släpa hem tunga säckar 
#1 det var som sjutton, jag trodde bara det var inom Stockholmsområdet.
De levererar över hela Sverige. Handlare du för mer än 500 kr (vilket är lätt när man har fler än 1 djur) kostar frakten ingenting. Inte ens 19 kr. Du får det dessutom innburet i hallen=)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Någon som vet om de leverar veterinärfoder i hela sverige? Står inget om att de inte gör det..
Nu har jag kollat upp detta och de kör faktiskt ut i hela landet!
Hur bra som helst!!!
#4 Ja dem kör ut veterinärfoder i hela landet med! Bor i norr och brukar beställa både foder o sand därifrån! Så skönt att slippa ordna skjuts för att få hem grejer! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Ok, gud va bra! Jag har iofs inte långt att åka och köpa men man ska hinna innan veterinärerna stänger osv. Skönt att få det uppburet också.