S*Rockringen's Jailhouse Rock
PUH
I 10 veckor har jag velat och velat vilken honkatt jag skulle behålla i min kull. En honkatt som skulle ingå i min framtida avel.
Men så föddes en hane som bestämde sig att vara kvar. Han promenerade rakt in i både mitt och sambons hjärta. Vi har försökt stå emot, men det går inte. Han är helt enkelt oemotståndlig i sin charm.
Nåväl, nu får jag ge mig ut på jakt efter en honkatt, jag måste ju köpa in något som är obesläktat till min nya hane 
Tänk så det kan gå!!!
Bifogar en bild på honom 10½ vecka gammal, nya bilder på hans syskon kommer ut på hemsidan ikväll
Hälsningar
Barbro

Vilken läckerbit,förstår att ni inte kunde motstå en så'n goding
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Haha ja du de är inte lätt alla ggr med vem som skall stanna.. Ofta bestämmer de väl själva vem de är. Önskar dig lycka till på jakten efter den rätta honan :)
Han är jätte fin lillkillen

Ha ha, där lurade du mig rejält, har ju spånat på Juicy Lucy, och ville att jag skulle få rätt, att hon skulle stanna, trots färgen, ha ha, sen övergick min tro på Jellybelly, och nu blir det hanen
, men fin är han, och ibland styr hjärtat våra val i livet
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Åh, grattis till en snygging!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Jag förstår precis, det var så vi behöll Brucen och det har vi aldrig ångrat nånsin..
Lycka till med killen!
mvh Malin

Det är nog så att man inte skall försöka "planera" för inget blir ju iallafall riktigt som man tänkt sig*ler*. Jag kan nog förstå att den lillkillen blir kvar….med den looken så ser han helt klart ut som ett äkta charmtroll!!! Nånting visst med hans blick, så grattis och lycka till.

Mm oj vilken goding

Den grabben visste hur han skulle charma matte & huss
Grattis och lycka till med killen… jag föll pladask för honom!!!

Hihi, så det kan gå. Blir mycket att göra nu med att leta reda på den där honan som gömmer sig någonstans och som är precis det ni behöver. ;)

Lycka till med lillkillen,man måste lyssna till sitt hjärta
/Gunilla

Mums säger jag. En riktig godbit=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Konstigt att kvällen vart lång, he he
Väntar på bilderna

Ett gott val Barbro,men dom är ju lika fina hela bunten så jag förstår att det var ett svårt val.
Det är lite enklare för mig 
Tusen tack för resten för att du och Bibbi trotsade vintervädret och kom hit.Behöver jag säga att ni är guld värda?
kram Inger

Supertack till er alla, för alla goa värmande ord 
#3 Det var inte jag som lurades, det är isåfall "Jalles" fel, jag försökte stå emot…
#5 Det förstår jag verkligen, jag hoppas detta blir samma visa 
# 9 Ja, HJÄÄÄÄÄÄLP
# 13 Det var så lite så, det var bara jätteskoj att se de små sötisarna, de var jättefina och för att inte tala om vilka köttbullar…hi hi

Vilka kanonfoton
kanonfina med öron som Dumbo

Tycker mig se en slags text i pannan, mattes?

Vad skönt när hjärtat säger hur man ska göra…
Puss på godingen!
/Mia

Vilken mums-kille!
Han är så där mumsigt gullig, så man vill pussa på honom. Förstår att du inte kunde skiljas från honom.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#21 Tack, jag ska pussa på honom från dig, han gillar sånt 
Han är faktiskt sötast i världen, och jag är ju helt opartisk 
Kram Barbro

pojkar har speciell charm…har de bestämt sig så har de,då brukar inget hjälpa…men ser de också så bra ut…..då är det nog bara att lägga ner..

#22 han kan få låna lite haka av Dogge, han har så det räcker=)

# 23 Hi hi, då har jag klarat mig bra som inte behållt någon hankatt sen Johnny Rotten. Han blir 14 i november, så det kanske var dags nu då
# 24 Ja, ni vet ju var jag bor

Ja…Barbro du har haft en hel del fina killar genom åren..men denna lilla grabbhalvan hade ju nu inte "bara"looken"…utan så mycket annat i bagaget.Har han sedan kopplat på intensivcharmningen….vem skulle inte falla pladask
Trots allt har han en far som är en "legend"

Grattis till hans fin fina resultat igår!
Det var kul att se honom irl, han är verkligen en snygg liten kille!

Han är kanonfin
jättegrattis till 2st i panel igår

29 Jättetack och grattis själv till fin bedömning, tyvärr hann jag inte med min favoritgrupp (gr 6), hade fullt upp
med gr 4, Sphynxar och att springa ut o tina upp tårna mellan bedömningarna
30 Tack tack, ja lilla Juicy Lucy också, och en BIS senior blev det till vackra Gemini 

Han är supervacker din hane, grattis till honom!

He is very very handsome boy, grattis Barbro!

#31 Gemini går väl som veteran? inte senior, he he
#34 Ha Ha Ha, nu var du rolig!!!

Tack allihopa 
#34 Du har gått i rätt skola, rätt ska vara rätt 

#33 Hi there, och tack Suvi 

Härlig kille! :-)

Ja, Jalle är en riktig snygging. Hade ju tänkt röva med mig honom också när jag hämtade Juicy Lucy men Barbro hårdbevakade mig

# 40 Ja, det behövdes
Supergrattis till Juicys biv och nom i helgen och tack för rapporteringen 

Tack! Grattis till brorsans lika fina resultat