S*Aliosha´s D-kull 10 veckor
Det känns nästan som om det är igår bebbarna kom och hux flux så är dom 10 veckor! Otroligt vad tiden går fort… Men som dom säger, tiden går fort när man har roligt!
Jag tänkta visa upp våra små för er här, fler bilder finns på vår hemsida http://www.alioshas.com.
Först ut är S*Aliosha's Dagþór Arðsson, NFO d 03 22:

Sedan kommer brorsan S*Aliosha's Dreki Arðsson, NFO d 01 21:

Därefter brorsan S*Aliosha's Darki Arðsson, NFO n 02 21:

Därefter brorsan S*Aliosha's Dreyri Arðsson, NFO d 02 21:

Och sist men inte minst syrran S*Aliosha's Draumey Arðsdóttir, NFO n 03 24:

S*Aliosha's Draumey Arðsdóttir
/Sylvia
Söta kattungar och underbara foton!
Lollo

Dreyri hette en av mina favorit hästar när jag jobbade som turledare på islandshästar. Fast Dreki är nog min favvo i eran kull=) De är jätte fina allihopa=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Åh, vilka godingar!!! Sitter och skrattar och småler, vissa "drag" kan man bara inte svära sig fri ifrån
Tänker på Dagþór Arðsson, han måste vara Islands svar på S*Rockringen's E street shuffle. De är så lika så det är sanslöst 
Jag har flera favoriter, men i den här kullen lutar det åt Dagþór. Dreki och Draumey.
Har hört att det är enkelt att exportera dem till Sverige och Norge, så det är bara att du tar med ett "knippe" nästa gång du kommer till Sverige.
Ps, glöm inte att ta med Eldór ur den andra kullen oxå. WAOW vilken kille 
Pussa Bebisarna från oss
Barbro och Rockstjärnorna i Arboga 

Tack alla för era kommentarer och ett speciellt tack till dig Barbro. Utan Honey Honey inga bebbar… 
Jag är nöjd med resultatet av den här parningen och extremt nöjd med 3 av ungarna i kullen. En kommer att flytta till Norge mycket snart, två stannar på Island och två letar fortfarande efter nya hem.
Sylvia, vi tycker precis som du om Draumey… Faktum är att hon var inte till salu utan skulle stanna här. Dock kunde vi tänka oss att sälja henne på ett villkor och det var att hon parades med en viss snygging och att vi fick första tjing på en hona ur den parningen. Precis så blev det… 

#5 Ingen orsak Aliosha, jag är bara jättemallig över mina Islands-barn-barn. Skönt att det är lite enklare för dem att komma tillbaka hit än att flytta dit