Min premiär
i klass 9 är nu i helgen säger matte. Se så hon drar och sliter i mig. Jag ska lära mig att hänga. Jaja, hur svårt är det då? Hon ojjar sig hela tiden och kallar mig räkan och masken och säger att jag är en naken slyngel. Äh, jag är snyggast i stan, och coolast med bara så ni vet. Men jag menar roligare kan man väl ha. Sen hörde jag att hon har fått en idé om at jag ska bada också, men det kan ju tanten bara glömma…. 

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
*asg* inte lätt att vara katt
Eva

Spännande….vi ses där! :)

#1 ska hålla alla tummarna, även som naken är du snygg
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
#2 Nej, det ska gudarna veta…
#3 Ja det gör vi!
#4 Tackar *kråmar mig*
Jag blir ju snart ett år och har lärt mig att sjunga så vackert. Ni ska höra min underbara stämma! Matte är ju helt musikaliskt inkompetent, men vad kan man vänta sig? Skamligt att inte kunna uppskatta en skön a capellasång!
Hälsningar, Zero

Jag ska också göra debut i klass 9 denna helgen. Synd att du bor så långt bor annars kunde du kommit och träffat mig, Zero. Jag ÄLSKAR att "hänga":)) Finns inget bättre!!! Och ALLA tittar på mig, vilket jag uppskattar:))) Hälsningar Vouzan

#6 Åh, hej min sköna dam! Ja du, om vi skulle träffas, så skulle jag allt lära dig litet annat än att "hänga" *blink blink*
Nospussar från Zero, en välhängd gentleman
*skratt*

Hej på er Zero och syrran Vousan!
Jag ska faktiskt också upp i vuxenklass för första gången i helgen. Nu är jag dock inte så "välhängd" som Zero, utan jag ska tävla i klass 10. Den klassen för oss killar som har viktigare saker för oss än att tänka på tjejer!
Hälsningar från S*Nalle Puh's Fernando

#9 Örebro var en stressig dag. Morsan hade med sig mig och tre tjejer till, så hon hade rejält att stå i, både psykiskt och fysiskt. Men nästa gång ska jag hålla utkik efter dig
Var gör du din debut?
#8 Och brorsan…..det allt bra synd att du är min bror för det var attans vad du är snygg=)))
//Vouzan
#10 Debuten sker på PK i Västerhaninge i helgen. Min matte påstår att konkurrensen kommer att vara mördande och att domarna gillar fräscha pälsar så jag antar att hon tänker lura ner mig i badkaret inom de närmaste dagarna. Min ena sambo hamnade där igår. Var gör du din debut?

#11 Spinneriets utställning i Stenkullen. Min morsa släpar iväg mig båda dagarna, som vanligt
Och jag ÄLSKAR det!! Lycka till i helgen.
Zero, var är din debut? är den på samma ställe som Commis?
/Vouzan

#10 Det spelar ju liksom ingen roll….. inga kulor…inget kul…. så jag är helt ofarlig att titta på!"
Hälsningar Fernando
Min debut är lååååångt ifrån er andra, i Östersund…

#14 Men jag håller mina tassar håååååååårt för dig ändå, Zero:) Lycka till
/Vouzan

Vi önskar lycka till
// Hela tjocka släkten från Storvik
#15 Tack å tack jag håller min tumklo för dig med, Vouzan!
#16 Hälsa pappsen och farfar och alla andra också!
/Zero

Tja Brorsan, Leo här. Även jag skall göra min debut i 9:an i helgen. Två dagar är det visst med i Stenkullen. Det som är bra med resan ner är att jag får träffa min framtida tjej Zalma.
#6: Hehe du borde hänga med mig istället bruden, jag VET hur man gör hehehehe. *blink*
Och Zero vi borde nog ställa upp i Idol båda två för här förstår de inte hur bra jag sjunger heller. =)
Lycka till allihopa i helgen=)
the man / Leo
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#18 Ser fram emot att träffa dig igen, Leo. Håll utkik efter mig, snygging;) Och Lycka till
/Vouzan

#19: Självklart skall jag kolla efter dig tjejen
. Lycka till själv tjejen.
The Man/ Leo
S*Luddhuvet´z

#18 Lycka till till Leo också
// Hela tjocka släkten från Storvik
Tja, brorsan, Lycka till du också! Tur att du inte var här, då hade vi ju gått mot varann *pust*;-)
/Zero
Så nu kan jag pusta ut efter Lördagen, som tur var för mig så hade matte strulat till det så jag bara ställdes på lördagen för hon hade inte anmält söndag. Lika glad för det är ju jag
Jag tog i alla fall mitt cert första cert vad det nu är för nåt. Jag bryr mig inte, bara jag får sitta ute och lapa sol! Ha det gott allihopa!

#23 Grattis till rosetten Zero den kan du ju få döda i alla fall
#24 Mmmm, men matte har ju lagt den i en låda…
/Zero

#25 vilken tant du bor med du kan ju lika gärna äta upp den om den ändå ska ruttna i en låda.. matte skulle räddat dig med därufrån fjällen
/Cornelia Cacao

Åhh, vad roligt att det gick bra för dig:)) Grattis till ditt första CAC, Zero. Själv knep jag mitt första också, men jag fick vänta tills på söndagen.
/Vouzan

Grattis till ditt Cert Zero,tror att matte din blev stolt iaf
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Grattis Zero! Jag tog mitt första CAP i söndags på Spinneriet. Jörgen F hittade ett svart strå i min röda päls. Han fällde en kommentar om att jag kanske var padda och det var därför kulorna fattades…. Men jag brydde mig faktiskt inte om det, så det så. Han sa många snälla saker så jag fick en rosett på buren!
/Fernando

Tja Brorsan o alla andra.
Ja här gick det inte lika bra, jag fick möta äldre killar båda dagarna men matte är glad ändå säger hon. Jag fick bedömningarna ex3 båda dagarna. Domarna snackade något om att man skall se hanigare ut!!!!! Jag är ju tuff så det räcker tycker jag. Får se om domarna tycker att jag ser mer hane ut nästa gång. Lekte med Zalma hela helgen, hon ville inte leka i sänghalmen men vi hade det jätte roligt ändå. Och på utställningen sade en kvinna att hon kanske vill använda mig till sin hona….*smile* det ser JAG fram emot. *blink*
S*Luddhuvet´z