God Morgon 26/4
God Morgon alla!
Jaha,¨då var det dags igen att ge sig i väg i svinottan till Perserkatten's utställning i Västerhaninge! Ska bli såå spännande att se om vårS*Kaup Home Cat's Swing faller domaren i smaken idag och kniper sitt sista cert=)) ..om inte så jagar vi vidare.
Det ska även bli kul att träffa vänner o bekanta förstås! Detta är liiivet….´gäsp!
Ha en bra dag,rapporter kommer.
Kram /Anki
Godmorgon! Själv ska jag på Storsjökattens utställning. Herregud, man är inte klok, i säng 01:30 (varför ska man göra allt i sista sekunden?) och upp kl 05:00. Är huvudet dumt får kroppen lida *gäsp*
Ha en bra dag och lycka till!
/Jessica
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Lycka till ni som ska på utställningar! Själv ska jag passa på att vara ute i solen och bara njuta!! (Oxå köra runt barnen på alla aktiviteter förstås)
//Gisela

Godmorgon och lycka till alla som skall ställa ut i helgen. Här blir det utomhusaktiviteter båda dagarna. Jag undrar bara vart solen har tagit vägen? Den var framme när jag vaknade …

Lycka till i dag alla som åkt på utställning i dag!!!
Vi tar vilodag i morgon och åker till Spinneriet med två kastrater i morgon. Lova att ni rapporterar resultat i kväll!
/Lena
Lycka till på helgens utställning, alla som ska dit.
# 0 Vi skickar massa kramar till Anki & Helena och önskar er alla lycka i helgen.

Lycka till ni som ska ställa ut ihelgen! Anki & Helena, massor av lycka till med Swing, hoppas han får sitt cert. Han är en riktigt fin kille