Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 612 ggr
kerstin2181
0

Svaga hakor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Funderar lite på detta med svaga hakor på våra kissar, är det något som kan växa till sig? eller kommer det alltid att hänga med? min hane ur sista kullen som bor hos syrran är bara så fin, men en svag haka, väldigt svag enl min åsikt.

S*Youngun`s Chevy Chase i torkskåpet

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

kerstin2181
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett till i torkskåpet

Juliette-
0

Fin kile.. tycker dock det är så svårt att uttala sig något om en haka framifrån utan mycket lättare om man sätt den i profil

kerstin2181
0

Oh, det var bara en fråga rent allmäntFlört har precis fört över alla foton på C kullen till cd skiva, men ska nog kunna fånga hans dåliga haka på tisdag

Mulan
0

Hakor kan komma o gå under utvecklingen enl. mina ringa erfarenheter. En av mina katter hade usel haka och vid 4 års ålder fick hon helt plötsligt haka!!! FörvånadGlad

mvh Malin

kerstin2181
0

#4 då ger jag inte upp hoppetFlört

Mezzo
0

lättast att se är när de är precis nyfödda.. när en hane växer och särskilt när han börja bredda och breddar i huvudet så har hakan en tendens att försvinna en del.. men kommer tillbaka när de breddat färdigt.. :)

hur är hans föräldrars hakor då??
bilder?:)

kerstin2181
0

#6 tyvärr har jag inga bra profilbilder på föräldrarna, men ingen av dom har svag haka. Då det finns en upphov att vackra fertila hanar, har vi bestämt att kastrera Chevy ganska snart, och hoppas han får en bra tillväxt efter kastrering, så vi kan ställa honom vid senare tillfälleFlört