Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 12-omplaceringar
Läst 773 ggr
Rhapsody
0

Omplacering, S*Nalle Puh's Super Trouper

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Omplacering av en jättemysig kastratkille snarast p.g,a. konflikt i kattgruppen. Han är kelig, social och behöver ett hem där han får mycket uppmärksamhet och ev. en snäll kattkompis. Bråttom, eftersom situationen i hans hem är ohållbar.

Han är född 2 juni 2007 och utställd med fina bedömningar. Känner ni till någon som vill ha en kastratkille för sällskap och utställning, och kan erbjuda ett hem där han får mycket sällskap, tveka inte att höra av er! Kontakta mig (uppfödaren) så berättar jag mer.

Fotot är från Dackekattens utställning  nu i mars.

/Lena

Humletassens
0

Usch vad tråkigt :-(

Mylingens
0

Det var ju inget roligt…hoppas att det löser sej till det bästa för killens skull. //Kaisa

Rhapsody
0

Ja det är jättetråkigt! Har ni några tips är dom mer än välkomna… Han kommer till oss nu i kväll. men det är bara en tillfällig lösning som inte funkar i längden.

/Lena

Frostvikarna
0

usch vad tråkigt, jag vet precis hur det är med osämja i gruppen och hur jobbigt det är. Jag hoppas det löser sig för killen!!

//Gisela

Rhapsody
0

putt putt, Trouper bor hos oss nu, men inte med resten av gänget eftersom han inte ska vara kvar hos oss. Har ni någon i er närhet som vill ha en underbar utställningskille (varit i panel som ungdjur och var med och tog hem bästa kull på ÄK) så snälla hör av er! Troupisen är verkligen värd ett eget hem!

/Lena

LittleL
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Puttar för Vouzans brorsa, han behöver ett nytt hem! /Sylvia