Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 1425 ggr
anakin
0

OT-Engla

Så frustrerande detta är,jag har följt detta om den försvunna flickan Engla sedan start,jag tror inte jag är ensam.

Min tanke idag efter att de gripit och häktat en 42-åring är just nu…Vart f**n är hon då? Skynda er att hitta tösen!

Jag har sådan lust att bara släppa allt,ta mina hundar med och åka upp till Stjärnsund och hjälpa till att leta,syrran min sa likadant,-Vi tar våra spårhundar,skiter i utställningen i helgen och åker dit hjälper till…

/Anki

Imasy
0

ja, det måste vara en mardröm för hennes anhöriga.

Tyvärr så tror jag inte att hon kommer hem levande, även om man hoppas på det.

Hoppas även att e har tagit rätt man, och att han erkänner snart OM det är han som är den skyldige.´

Undrar på om han hade blivit tagen, om inte den där mannen hade varit ute och lekt med son nya kamera? Hemska tanke! Då hade han kanske gått fri, och gjort om det igen.

Christina-S
0

Usch, ja man kan nog inte ens i sin vildaste fantasi föreställa sig hur de anhöriga har det. Detta fall har berört mig så, det är fruktansvärt. Jag kan inte förstå hur någon kan göra ett barn illa överhuvudtaget. Nu kan man som sagt bara hoppas att det är rätt man de gripit och att han i så fall snarast talar om var flickan finns.

Kattilaforsens
0

Ja, usch! Vi är nog många som blivit illa berörda av Englas försvinnande och som funderat på om vi kan göra något för att hjälpa till.  Jag vågar knappt tänka på vilken mardröm hennes familj måste befinna sig i.

Imasy
0

Skulle det inte vara han, så är det ju en postitiv sak iaf att det är en pedofil mindre ute iaf….

Christina-S
0

Jag läste just på Aftonbladets hemsida att 42-åringen har erkänt mordet på Engla samt ytterligare ett mord på en kvinna i Falun. Han har också visat polisen var Englas kropp fanns. Trots att hoppet är det sista som överger människan och att det är ett frukatansvärd besked att få så måste det ändå vara en stor lättnad för familjen att Englas kropp har hittats och att gärningsmannen har erkänt.

Labolina_73
0

Jaaa usch jag läste oxå nyss,,, så fruktansvärt..

Lillgumman,,,,,, Tänker på henne och hennes anhöriga,,, *ljus*

skogsdimmans
0

Usch… läste på text tv… fy för vet inte vad jag ska säga!!

vettan
0

Nä fy!! blir så fruktansvärt ledsenGråter Finns inga tröstande ord bara en stort vrål.

SillyZones
0

Åhhh, nej….. Den djävulen har erkänt. Han dödade henne. Det känns ju som att hjärtat ska brista :-((( Stackars lilla Engla…

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Sissi
0

Fy fabian, stackars föräldrar…man blir alldeles tårögd!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Frostvikarna
0

ja, usch! Jag får gåshud och det går kalla kårar längs ryggen på mig. Stackars lilla Engla och hennes familj och vänner….Gråter

knoxvilles
0

Fy jag finner inga ord Gråter

ariel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja dessa sjuka människor,,Jag finner heller inga ord,,Tröstekramar till hennes fam..Gråter

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Sissi
0

Ikväll kl. 21:00 kan/ska man tända ett ljus i sitt fönster för Engla!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

mimmie.k
0

Jobbade kl21 ikväll.. så fick nöja mig med atty sända henne en tanke… så himla fruktansvärt detta men det är ju ändå skönt att mördaren erkänt.. synd bara att polisen inte följt alla tips från pernilla-mordet (kvinnan i falun) för då hade han åkt in redan 06 och Engla fått fortsätta leva… Gråter

CaraMia
0

Det har begåtts en mängd misstag i det här fallet och om inte hans bil blivit fotograferad så kanske han hade klarat sig den här gången också. Jag är glad att han åkte fast till slut och önskar att Pernilla och Engla får ro nu.