Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 411 ggr
Margona
0

Min Stackars Smeagol

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Smeagol har blivit biten i svansen och gått på antibiotika i 10 dagar. Idag var han tvungen att åka till veterinären igen eftersom han såg ut att vara sämre, vilket han också är. Han har hög feber 41 grader, låter så högt och jag är så orolig för min älskling=(((((

Sissi
0

Oj då vad jobbigt!

Har han varit ute under tiden han ätit antibiotika? Kanske bra om han håller sig inomhus tills han är helt bra.

Hoppas han blir bättre snart!

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Margona
0

Nej han har inte fått gått ut någonting under denna period, det såg ut som han vart bättre i typ torsdags men igår vart han sämre=(((

Christina-S
0

Oj vad tråkigt, jag förstår att du är orolig för honom, men allt ordnar sig skall du se.

/Christina

kerstin2181
0

Oh Margona, lider med både dig och Smeagol, hoppas det vänder snarast

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Frostvikarna
0

Stackarn, jag hoppas det vänder nu då! Kram

Sissi
0

Här kommer lite pussar & kramar från Tryffel & Adidas!

Margona
0

Smeagol har nu fått antibiotika intravenöst eftersom hans feber gick upp, han mår inte bra min Smeagol. Men nu hoppas jag det vänder för han har så ont i sin svans och orkar ingenting utan bara sover.Gråter

Svansbarnens
0

Skickar massor av tröstekramar Gråter

Margona
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3,4,5,6 och 8, tack! Jag hoppas verkligen han mår bättre snart. Han bara orkar sova och han som vanligtvis är så busig och alltid pigg=(

Margona
0

Jag är lättad och glad för Smeagol verkar mycket piggare idag. Han till och med tigger mat. Hans feber har också gått ner och det är ju ett tecken på att han är bättre.Skrattande

Frostvikarna
0

Vad skönt att det vänt!! Nu får du skämma bort honom riktigt ordentligt så han får tillbaks aptiten fort!

Kram

Sissi
0

Verkligen skönt att höra att han är på bättringsvägen!

Juliette-
0

Gud vad skönt att höra han mår bättre

Svansbarnens
0

Skrattande

Christina-S
0

Vad härligt att han mår bättre.

/Christina

anakin
0

Vad skönt att Smeagol mår bättreKyss.

Är så glad för din skull.

Kram/Anki

Kattilaforsens
0

Hur är det med Smeagol? Har han kryat på sig?

Margona
0

Han verkar piggare men slokar fortfarande med svansen och har ont så jag får nog ta han till djursjukhuset så de får röntga svansen eller något.Gråter

Sissi
0

Plutt gubben då!

Keso
0

Är du säker på att han slokar med svansen då du inte är med honom, skulle inte förvåna mig om han inte har ont när Peter är hemma. Den där killen vet nog hur matte ska tas, för att han ska få fördelarFlört Skojar bara, stackar Smegen. Ring när du varit iväg med honom så jag får höra hur det är med honom.

Margona
0

#20 Jag är på väg med honom nu till djursjukhuset=( Han har fortfarande lika ont i sin svans.

Normalt vet han att han kan få mig till det mesta, men nu träffar jag ju honom så sällan, åker ju till Peter och ger han medicin när han jobbar.

Frostvikarna
0

#21 Men stackars gubben, vad är det som har hänt med hans svansSkrikandes??Med all antibiotika han har fått så borde det ju ha gett med sig nu. Vår Annsofi hade ju ett bett i svansen i vintras men det vände efter ett dygn med antibiotikan.

Hoppas de hittar felet idag, kanske en röntgen vore bra?? Trevlig helg Margona!

Kram